News Flash:

Necesarul zilnic de calciu si alimente din care poti asimila acest mineral

2 Februarie 2012
3523 Vizualizari | 0 Comentarii

Nutritioniestii ne indeamna zilnic sa avem grija la ceea ce consumam, mai ales in perioada de iarna. Asta inseamna si ca trebuie sa asimilam cat mai mult calciu. Necesarul zilnic de calciu este de 1.000 - 1.200 miligrame de calciu, aminteste Care2. Iata cateva surse vegetale de calciu

1. Varza kale
Este deosebit de sanatoasa pentru organism, iar o portie contine 180 mg de calciu. Varza furajera este si mai buna, pentru ca o portie contine 350 de mg. 

2. Melasa neagra
Daca consumi doua lingurite de melasa neagra, asimilezi imediat 400 mg de calciu. 

3. Lapte din soia, orez sau canepa
Reprezinta variante extrem de sanatoase. Un pahar din lichidul magic iti va oferi intre 200 si 300 mg de calciu. Laptele de canepa este si mai bun, un pahar oferindu-ti 460 de mg. 

4. Suc de portocale
Acesta iti aduce 300 mg din mineralul necesar organismului. 

5. Tahini
O portie din tahini, o pasta facuta din susan, este gustoasa si contine 130 mg de calciu.

6. Unt de migdale
Doua lingurite de unt de migdale contine doar 85 de mg. 

7. Soia
O portie de soia, ingredientul de baza al vegetarienilor, contine 175 de mg.

8. Anghinare
O anghinare iti aduce 55 mg de calciu.

9. Smochine si coacaze negre
O ceasca de smochine are 120 mg calciu, iar o ceasca de coacaze negre 62 de mg. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

varza kale melasa neagra tahini soia anghinare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1535 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016947 (s)