News Flash:

Miscarea fizica si caloriile. Vezi ce sport te ajuta sa slabesti mai repede

10 Februarie 2011
3780 Vizualizari | 0 Comentarii

Miscarea fizica ne ajuta sa ardem calorii si in felul acesta sa ne mentinem in foma. Mai mult, este si o forma de intretinere mentala. Iata cate calorii poti arde, practicand anumite sporturi:

1.Schi
Persoanele care stiu sa schieze pot arde intr-o ora 540 de calorii. In plus, temperatura scazuta te ajuta sa-ti intaresti sistemul imunitar.

2. Patinaj
Acest sport de iarnă ofera toate beneficiile medicale ale alergatului. Intr-o ora de miscare pe gheata se pot consuma aproximativ 500 de calorii. In plus, patinajul ofera un antrenament excelent pentru coapse si fese.

3. Alpinism
Se poate practica indiferent de anotimp, iar specialistii sustin ca o ora de catarare arde peste 700 de calorii. Mai mult, acest tip de sport ajuta la cresterea rezistentei si flexibilitatii corpului.

4. Alergat
O jumatate de ora de jogging inseamna aproape 450 de calorii pierdute, cu mentiunea ca alergatul sa fie constant, intr-un ritm moderat. In plus, alergatul este o metoda excelenta de intretinere a sanatatii inimii si de tonifiere a musculaturii.

5. Box
Acest sport inseamna fitness si anduranta cardiorespiratorie musculara, spun specialistii. Atunci cand intra in ring, sportivii pierd 320 de calorii in 30 de minute.

6. Baschet
30 de minute de baschet inseamna dezvoltarea flexibilitatii, rezistenta, sanatate cardiorespiratorie si pierderea a aproximativ 300 de calorii.

7. Inot
O jumatate de ora de inot intensiv se traduce prin arderea a 360 de calorii. Acest sport ofera un antrenament excelent pentru intregul organism, cu o singura conditie: respirati corespunzator, pentru o buna oxigenare cerebrala.

8. Ciclism
In funcţie de viteza cu care pedalaţi, puteti arde in 30 de minute intre 300 si 400 de calorii. Potrivit medicilor, ciclismul inseamna antrenament cardio, deci sanatate pentru musculatura inimii, ajuta la tonifierea musculaturii picioarelor si a coapselor, dar nu "lucreaza" foarte mult partea superioara a corpului.

Citeste si: 

5 motive sa mergi pe jos 

6 exercitii pentru a va intari oasele 

10 lucruri mai putin stiute despre muschii tai  



miscarea fizica calorii schi patinaj alpinism alergat box baschet inot
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1359 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014666 (s)