News Flash:

Mihaele Bilic ne invata cum sa prajim alimentele

23 Mai 2018
902 Vizualizari | 0 Comentarii

Specialistii spun ca, din punct de vedere nutritional, prajitul este indigest (crusta crocanta impiedica actiunea sucurilor digestive) si incarca mult valoarea calorica a unui aliment - de exemplu, o lingura de ulei este egala cu 9 calorii. Cunoscuta nutritionista Mihaela Bilic a prezentat astazi pe pagina oficiala cateva informatii esentiale despre grasimi si prajirea lor. Ea ne atrage atentia asupra produselor de tip pizza, paste, tocaturi, tocanite, produse de patiserie, deoarece cantitatea de grasime pe care o contin aceste alimente este greu de evaluat din ochi.

De ce e mai sanatos sa folosesti untura la prajit in locul uleiului?

Iata cateva reguli pentru o prajire corecta, asa cum reies din sfaturile nutritionistei Mihaela Bilic:

  1. evita supraincalzirea si fumegarea uleiului;
  2. foloseste o cantitate mare de ulei, care sa acopere complet produsul pe care vrei sa il prajesti;
  3. introdu alimentele in uleiul fierbinte, se va forma rapid o crusta impermeabila care impiedica imbibarea cu grasime a respectivului produs;
  4. schimba cat mai des uleiul din vasul de prajit;
  5. foloseste friteuse cu abur care utilizeaza putin ulei si care realizeaza o prajire dietetica;
  6. evita prajitul in unt, la peste 120 grade incepe sa fumege. 

"Ideal ar fi sa consumam grasimile crude, adica nepreparate termic. Puneti unt sau ulei peste mancare dupa ce aceasta a fost luata de pe foc. Cat despre prajeala, chiar daca este facuta corect, apelati la ea doar din cand in cand", subliniaza Mihaela Bilic pe pagina ei de Facebook.

Ce ulei folosim pentru salate, gatit si prajit ca sa nu ne imbolnavim?

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nutritional prajitul sucurilor digestive grasimi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1580 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023243 (s)