News Flash:

Micul dejun poate sabota o dieta

13 Septembrie 2011
2325 Vizualizari | 0 Comentarii
mic dejun
De multe ori, micul dejun e singura masa a zilei. Acesta este si motivul pentru care preferi sa mananci consistent, crezand ca activitatea ce va urma te va ajuta sa dai jos caloriile acumulate. Unele alimente la care apelezi mai degraba iti saboteaza dieta decat te hranesc sanatos.

Iata ce contine masa de dimineata care aduce multe deservicii siluetei tale si vezi care sunt alternativele de preferat in schimbul tentatiilor periculoase.

Croissanturile

Croissanturile sunt atat de fine si gustoase dintr-un anumit motiv: contin mult unt sau ulei hidrogenat, care furnizeaza grasimi intr-o cantitate superioara celei recomandate intr-o zi.

Daca mai adaugi si aportul caloric al carbohidratilor si al umpluturii, vei “hrani” organismul cu celulita gratie celor 350 de calorii minimum si cu zero nutrienti. In maxim o ora te vei simti din nou lihnita si vei dori un nou rasfat dulce, la fel de nociv pentru formele tale.

Sandwich-urile semi-preparate

Desi ai putea avea tendinta sa crezi ca sandwich-urile semi-preparate cu mezeluri, salata si cascaval sunt la fel de hranitoare ca cele pe care le pregatesti acasa, realitatea sta cu totul altfel: chiflele din faina alba si cu adaos de zahar, sosurile folosite pline de grasimi saturate si sarea in exces aduna in jur de 360 de calorii. In plus, apetitul tau va fi cu atat mai mare in restul zilei.

Biscuitii

Langa o cafea aburinda si aromata, ai fi tentata cateodata sa servesti cativa biscuiti apetisanti. Din pacate, aceste alimente, in general fainoase, sunt preparate din faina, zahar, grasimi naturale sau artificiale, miere, ciocolata, seminte, sirop de fructe, creme de patiserie, arome si aditivi alimentari.

Zaharurile si grasimile in abundenta, dar si fibrele si vitaminele putine, amagesc temporar foamea si provoaca, fara doar si poate, mult temuta celulita.

Incearca sa inlocuiesti biscuitii clasici cu variante sanatoase, precum cei integrali, fara adaos ridicat de zahar, fara creme si glazuri, glucoza, siropuri de glucoza-fructoza, etc.

Painea prajita cu ou

Multe restaurante, in special cele de tip fast-food, te imbie cu paine prajita imbibata in prealabil in ou si rumenita apoi in ulei incins. Numai doua felii din acest deliciu iti pot furniza pana la 500 de calorii, iar senzatia de foame se va redeclansa rapid in maxim o ora si jumatate.

Batoanele cu cereale

Ovazul, nucile si fructele uscate sunt toate produse foarte sanatoase, cata vreme nu sunt inecate in zahar sau sirop cu continut ridicat de fructoza. In acest caz, batoanele cu cereale sunt dulciuri in toata regula, pe care stii ca trebuie sa le eviti.

Idei pentru un mic dejun rapid si sanatos:

Atunci cand te afli in criza de timp, cel mai bine ar fi sa apelezi la un mic dejun rapid, pe care poti chiar sa-l iei cu tine pe drum in situatii extreme.

Pentru a economisi timp, gandeste-te cu o zi inainte la ceea ce vrei sa servesti dimineata urmatoare, astfel incat sa ai toate ingredientele la indemana:

  • amesteca iaurt simplu cu o mana de cirese deshidratate si putina miere sau sirop de artar pe post de indulcitori
  • combina putin lapte normal sau de soia cu fructe, iaurt si putin unt de arahide si fa-ti un smoothie delicios preparat in casa
  • ia la pachet cativa biscuiti din faina integrala, pe care ii poti consuma impreuna cu bucatele subtiri de branza dietetica
  • Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

    croissanturile sandwich-urile semi-preparate biscuitii
    Distribuie:  

    Realitatea.net

    Din aceeasi categorie

    Mica publicitate

    © 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
    Page time :0.1770 (s) | 34 queries | Mysql time :0.029673 (s)