News Flash:

Metoda prin care tii la distanta kilogramele in plus de Paste

2 Mai 2016
904 Vizualizari | 0 Comentarii
In aceasta perioada, e necesar sa alternam mesele copioase cu miscarea. Antrenoare de fitness si nutritionist, Cori Gramescu spune pentru Gandul ce sa facem ca sa nu ne ingrasam de Paste.
“In primul rand, ar fi bine sa sa intelegem ca e mai bine sa fim temperati si cumpatati in perioada de Paste. Apoi nu strica sa facem plimbari de cate o ora in ritm alert, in aer liber si sa mergem mai des la sala de sport. E important sa ne hidratam bine, cu cel putin 2 litri de apa pe zi. Şi sa consumam cat mai multe legume si fructe, ca sa sprijinim putin corpul. Cel mai indicat in cazul in care avem cateva zile de exces alimentar este sa facem regulat sport la intensitate redusa, dar durata mai lunga.
Plimbari in ritm alert, exercitii de aqua fitness, exercitii cu greutati moderate la sala de forta sau ore de tonifiere, toate sunt menite sa ne ajute corpul sa treaca cu bine peste aceasta perioada solicitanta din punct de vedere culinar si sa ne ajute in lupta cu kilogramele”, spune antrenoarea de fitness Cori Gramescu pentru Gandul.
Pasca si cozonacul nu sunt daunatoare in sine, dar in perioada de Paste multi dintre noi adopta un comportament de supraalimentare. “Pasca si cozonacul, ca orice dulciuri, reprezinta asociere de zaharuri si faina cu grasime, de aceea ingrasa. Friptura de miel consumata cu moderatie, fara sa mancam si grasimea aparenta, nu ne face rau, dar masa de Paste inseamna combinatii nefericite de alimente. Consumam in 2-4 zile prea multe proteine, o cantitate impresionanta de dulciuri si alimente grase si, din pacate, ajungem intr-o zona in care digestia se desfasoara cu dificultate, apare senatia de balonare si disconfort digestiv si, in cazurile de supraalimentare serioasa, pot aparea si probleme de sanatate.
Sfatul meu este sa incercam sa le mancam la mese separate si sa mai inlocuim din preparatele traditionale de Paste cu alternative dietetice. Ca solutie de compromis, am putea manca pasca si cozonac la micul dejun, apoi la pranz drob,  acompaniat insa de salate verzi, iar la cina sa mancam friptura de miel, insa tot insotita de garnituri de legume. Oricum ar fi, e important sa nu facem exese alimentare si sa ne reamintim ca incarcatura spirituala e mai importanta decat cea calorica”, precizeaza Cori Gramescu pentru Gandul.

mesele copioase miscarea cori gramescu paste temperati cumpatati sport
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1273 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013587 (s)