News Flash:

Mananca fructe oleaginoase ca sa ai un stil de viata sanatos

13 Septembrie 2011
4860 Vizualizari | 0 Comentarii
nuci pecan
Aliatul de nadejde atunci cand vrei sa slabesti sau sa ai un  stil de viata sanatos sunt fructele oleaginoase. Din diverse motive, totusi, ele sunt adesea ignorate. Citeste in continuare cum ar trebui sa-ti completezi dieta si cateva informatii nutritionale.


Nucile
Nucile au cel mai mare continut de antioxidanti dintre toate fructele oleaginoase si, in plus, iti ajuta organismul in lupta cu distrugerea celulara ce determina problemele cardiace, cancerul sau imbatranirea prematura. De asemenea, daca nu iti place pestele in mod deosebit, afla ca nucile sunt bogate si in acizi grasi omega-3. Nu in ultimul rand, nucile te ajuta sa combati sindromul premenstrual, datorita manganului pe care il contin.

Informatii nutritionale: 14 jumatati = 185 calorii, 18 g grasimi

Migdalele
Dintre toate fructele oleaginoase, migdalele au cel mai mare continut de fibre, fiind si bogate in vitamina E. Un consum regulat de migdale este recomandat atunci cand tii o dieta, intrucat s-a demonstrat ca promoveaza pierderea mai rapida (si sanatoasa) in greutate. Migdalele ajuta si la scaderea colesterolului si a nivelului glicemic, protejand si sanatatea intestinelor si, implicit, a intregului organism.

Informatii nutritionale: 23 migdale = 170 calorii, 15 g grasimi

Nucile caju
Nucile caju sunt bogate in fier si zinc. Fierul este responsabil de transportul oxigenului la nivel celular, fenomen care previne instalarea anemiei, in timp ce zincul este vital pentru un sistem imunitar puternic si o privire de vultur. Bogate si in magneziu, nucile caju te ajuta sa iti imbunatatesti memoria.

Informatii nutritionale: 18 nuci = 165 calorii, 13 g grasime

Nucile pecan
Nucile pecan pot fi folosite si in alte scopuri decat pentru a pregati deserturi delicioase! Astfel, studiile au demonstrat ca aceste fructe oleaginoase, cu un continut ridicat de antioxidanti, protejeaza impotriva problemelor cardiace, reducand nivelul colesterolului. De asemenea, nucile pecan imbunatatesc si memoria, vitamina E intarziind progresul bolilor neurologice degenerative, cum ar fi boala Lou Gehrig.

Informatii nutritionale: 18 jumatati de nuci = 200 calorii, 21 g grasime

Nucile braziliene
O singura nuca braziliana ofera mai mult de 100% din necesarul zilnic de seleniu, un mineral responsabil de protectia impotriva anumitor tipuri de cancer, printre care se numara cancerul osos sau cel de san. Cu toate acestea, evita un consum foarte ridicat de nuci braziliene: in cantitati mari, seleniul poate fi daunator.

Informatii nutritionale: 5 sau 6 nuci = 185 calorii, 18 g grasime

Nucile de Macadamia
Desi au un continut ridicat de calorii, nucile de Macadamia sunt bogate in grasimi monosaturate, ideale pentru o inima sanatoasa. Acest tip de grasimi ajuta la scaderea nivelului de colesterol si al celui glicemic.

Informatii nutritionale: 10 nuci = 200 calorii, 22 g grasimi

Fisticul
Atunci cand vrei sa scapi de kilogramele nedorite, fisticul este aliatul tau de nadejde! Pentru ca efectul sa fie si mai mare, consuma fistic direct din coaja - astfel, mananci mai incet, iar senzatia de satietate se va instala mai repede. Studiile au demonstrat, de asemenea, ca un consum regulat de fistic reduce si riscul de aparitie a cancerului pulmonar, intarind sistemul imunitar si contribuind la o stare de bine.

Informatii nutritionale: 50 de bucati = 160 calorii, 14 g grasimi
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nucile migdalele nucile caju nucile pecan nucile braziliene fisticul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1515 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012722 (s)