News Flash:

Lista alimentelor super sanatoase pe care sa le incluzi in dieta ta

7 Mai 2018
550 Vizualizari | 0 Comentarii
Seminte de chia

Mancatul sanatos nu trebuie sa fie plictisitor. Exista o cantitate mare de alimente super sanatoase si gustoase pe care sa le incluzi in dieta ta. Iata despre ce este vorba!

Fructe

Fructele sunt printre cele mai populare alimente sanatoase. Acest lucru nu este surprinzator, avand in vedere ca au un gust delicios. Acestea sunt usor de inclus in dieta, deoarece necesita putina preparare.

1. Mere

Merele au un continut bogat de fibre, vitamina C si numerosi antioxidanti. Acestea tin de foame si sunt perfecte ca gustari atunci cand iti este foame intre mese.

2. Avocado

Fructul de avocado este diferit de cele mai multe fructe, deoarece are grasimi sanatoase in loc de carbohidrati. Este cremos, gustos si plin de fibre, potasiu si vitamina C.

3. Banane

Bananele se numara printre cele mai bune surse de potasiu din lume. Acestea sunt, de asemenea, bogate in vitamina B6 si fibre. Au un pret rezonabil si le poti lua dupa tine oriunde ai merge.

4. Afine

Afinele nu sunt numai niste fructe delicioase, ci sunt si unele dintre cele mai puternice surse de antioxidanti din lume.

5. Portocale

Portocalele sunt bine cunoscute pentru continutul lor ridicat de vitamina C. Aceste fructe sunt, de asemenea, bogate in fibre, antioxidanti si au un gust delicios.

6. Capsuni

Capsunile sunt incredibil de hranitoare si au un continut scazut de carbohidrati si calorii. Acestea au si vitamina C, fibre si mangan si sunt printre cele mai delicioase alimente existente.

Oua

Ouale sunt printre cele mai nutritive alimente din lume. Acestea au fost anterior caracterizate ca fiind alimente rele, deoarece au un nivel ridicat de colesterol, dar noile studii au aratat ca sunt perfect sanatoase.

Carne

Este un mit faptul ca toata carnea este daunatoare. Carnea neprelucrata si gatita usor este una dintre cele mai sanatoase si nutritive alimente pe care le poti consuma.

1. Carne de vita

Carnea de vita este printre cele mai bune surse de proteine existente si are si fier. Daca urmezi o dieta cu un continut scazut de carbohidrati, aceasta carne este perfecta.

2. Piept de pui

Pieptul de pui are un continut scazut de grasimi si calorii, dar ridicat de proteine. Este o sursa excelenta pentru multe substante nutritive. Nu ezita sa mananci si bucatile mai grase de carne de pui, daca nu consumi multi carbohidrati.

3. Miel

Mieii sunt hraniti cu iarba de obicei, iar carnea lor are tendinta de a avea un continut ridicat de acizi grasi omega-3.

Nuci, seminte si arahide

in ciuda faptului ca sunt bogate in grasimi si calorii, studiile sugereaza ca nucile si semintele te pot ajuta sa pierzi in greutate. Aceste alimente sunt crocante, satioase si contin substante nutritive importante pe care multi oameni nu le consuma suficient, inclusiv magneziu si vitamina E.
De asemenea, acestea nu necesita nicio pregatire, asa ca este foarte usor sa le incluzi in dieta ta.

1. Migdale

Migdalele reprezinta un tip popular de nuci. Contin vitamina E, antioxidanti, magneziu si fibre. Studiile arata ca migdalele te pot ajuta sa slabesti si ofera beneficii impresionante sanatatii metabolice.

2. Seminte de chia

Semintele de chia se numara printre cele mai nutritive alimente de pe planeta. in 28 de grame de seminte de chia se regasesc 11 grame de fibre si mare parte din consumul recomandat de magneziu, mangan, calciu si alti nutrienti.

3. Nuca de cocos

Nucile de cocos contin fibre si acizi grasi puternici, numiti trigliceride cu lant mediu.

4. Nuci de Macadamia

Nucile de Macadamia sunt foarte gustoase. Acestea au un continut bogat de grasimi mononesaturate si scazut de acizi grasi omega-6.

5. Nuci de padure

Nucile sunt extrem de hranitoare, continand fibre si tot felul de vitamine si minerale.

6. Arahide

Arahidele sunt incredibil de gustoase si bogate in substante nutritive si antioxidanti. Mai multe studii arata ca arahidele te pot ajuta sa slabesti. Cu toate acestea, incearca sa eviti pe cat de mult este posibil untul de arahide. Acesta are foarte multe calorii si este incredibil de usor sa mananci cantitati excesive.

Legume

Legumele se numara printre sursele cele mai concentrate de substante nutritive din lume. Exista o varietate mare de produse disponibile si este recomandat sa consumi mai multe tipuri diferite de legume in fiecare zi.

1. Sparanghel

Sparanghelul este o leguma populara. Acesta are un continut scazut de carbohidrati si calorii, precum si vitamina K.

2. Broccoli

Broccoliul este o leguma care face parte din clasa cruciferelor, cu un gust excelent atat cruda, cat si gatita. Reprezinta o sursa excelenta de fibre, vitamina K si citamina C si contine o cantitate decenta de proteine in comparatie cu alte legume.

3. Morcovi

Morcovul este gustos, crocant si incarcat cu substante nutritive precum fibrele si vitamina K. Morcovii sunt, de asemenea, bogati in caroten, un antioxidant cu numeroase beneficii.

4. Conopida

Conopida este o leguma crucifera foarte versatila. Poate fi folosita pentru a face tot felul de retete sanatoase si are un gust bun si pe cont propriu.

5. Castraveti

Castravetii au un continut scazut de carbohidrati si calorii, constand in mare parte din apa. Cu toate acestea, contine un numar de substante nutritive in cantitati mici, inclusiv vitamina K.

sursa:eva.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1530 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018071 (s)