News Flash:

Legume care te ajuta sa scapi de grasimea de pe burta

9 Februarie 2017
8465 Vizualizari | 0 Comentarii
Grasimea de pe burta, mai mult decat alte tipuri de grasimi, este corelata cu unele probleme serioase de sanatate, cum ar fi bolile cardiovasculare, rezistenta la insulina si anumite tipuri de cancer. Exercitiile fizice regulate si o dieta sanatoasa, care sa includa multe legume, reprezinta cea mai buna si sigura metoda de a scapa de aceasta grasime si de a-ti imbunatati starea generala de sanatate. Iata ce legume te ajuta sa scapi de kilogramele nedorite din zona taliei!
Legume care scad grasimea de pe burta
1. Legumele cu un continut bogat de fibre
Legumele reprezinta o sursa perfecta de fibre - adica un tip de carbohidrati care te ajuta sa arzi grasimea de pe abdomen. Daca mananci mai multe fibre, esti pe drumul cel bun catre slabit, dupa cum afirma scoala de Medicina Harvard. Chiar daca nu faci si alte schimbari in dieta ta, daca mananci 30 de grame de fibre poti pierde cateva kilograme. in principiu, orice leguma va contribui la aportul zilnic de fibre, dar unele sunt mai bune decat altele. O cana cu bucatele de dovleac sau pastarnac crud iti poate aduce 7 grame de fibre in dieta, pe cand o cana cu spanac, napi verzi, conopida si morcovi contine 5 grame de fibre.
De asemenea, mai poti manca broccoli, varza, telina si anghinare.
2. Legumele fara amidon
Atunci cand vine vorba de reducerea grasimii de pe burta, legumele fara amidon sunt superioare fata de cele care contin amidon (cartofii), deoarece au o densitate a energiei mai mica decat legumele cu un continut bogat de amidon. Broccoliul fiert are 0,3 calorii pe gram, iar un cartof rosu copt are 0,9 calorii pe gram. Iar daca iti place sa gatesti cartofii cu smantana sau unt, grasimea de pe burta s-ar putea sa mai ramana mult si bine. Legumele bogate in amidon se pot regasi intr-o dieta sanatoasa, doar ai grija sa le consumi in portii mai mici si ce garnituri alegi.
Cu toate ca legumele te pot ajuta sa scapi de kilogramele in plus, includerea acestora intr-o dieta in care exista si alimente procesate sau fast food nu va avea niciun efect asupra siluetei tale. Legumele se consuma ca parte a unui regim alimentar echilibrat, care contine alimente slabe in proteine (carne de pui, piept de curcan, peste, nuci).
sursa: eva.ro

grasimi sanatate bolile cardiovasculare
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1609 (s) | 34 queries | Mysql time :0.032633 (s)