News Flash:

Iti poti tonifia corpul si cand stai la televizor. Iata miscarile recomandate

22 Martie 2013
1427 Vizualizari | 0 Comentarii

Scandura - Aseaza-te pe burta apoi ridica-te ca si cum ai face flotari, cu mainile sprijinite de sol pe linia umerilor.

Incearca sa mentii o pozitie cat mai dreapta, timp de 30 de secunde, coboara apoi usor corpul ca si cum ai face flotari. Repeta aceasta miscare de 5 ori si nu uita sa respiri.

Barcuta - Stai asezata pe fund cu genunchii indoiti si mainile pe langa corp, sprijinite de podea. Apoi apleaca-te incet in spate si ridica mainile si picioarele de pe sol.

Corpul tau trebuie sa formeze un unghi de 45 de grade cu podeaua, picioarele ridicate in aer si mainile intinse in fata pe langa corp. In acest timp trebuie sa ai grija sa tii spatele drept si repeta de 10 ori.

Postura Cobra - Stai intinsa pe burta cu mainile pe langa corp astfel incat palmele tale sa se sprijine de sol pe aceeasi linie cu umerii. Ridica trunchiul (astfel incat sa vezi la televizor) si apasa puternic pe podea cu palmele si degetele de la picioare.

Coatele trebuie sa fie lipite de corp si pastreaza pozitia aceasta timp de 10 secunde. Repeta de 10 ori.

Utkatasana - In yoga, aceasta pozitie se numeste “pozitia feroce”, asa ca fii pregatita. Stai in picioare cu talpile apropiate. Ridica mainile deasuprea capului si aseaza-te ca si cum ai sta pe un scaun invizibil. Pastreaza aceasta pozitie timp de 15 secunde, relaxeaza-te si repeta de 5 ori miscarea.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

scandura face flotari barcuta pe sol corpul tau postura cobra coatele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1036 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013065 (s)