News Flash:

Inlatura stresul cu tehnica charging

12 Martie 2012
2262 Vizualizari | 0 Comentarii

In zilele noastre, cand stresul este prezent la fiecare pas, relaxarea este singurul lucru care ne poate ajuta sa ne incarcam bateriile pentru un nou tur de forta. Tehnica "charging" este o alternativa rapida de revigorare si incarcare energetica, care, daca este realizata corect, poate revigora organismul in 30 de minute, aceasta jumatate de ora fiind echivalentul energetic a aproximativ 6 ore de somn. 

Tehnica meditatiei

Pasul 1: Nu va miscati!
Nu exista o pozitie ideala, dar este de preferat pozitia la orizontala sau pe un scaun/fotoliu relaxant si comod. Pozitia aleasa trebuie sa nu genereze inconfort, amorteli sau dureri.

Odata aleasa pozitia, corpul incepe sa se relaxeze urmand curba normala de scadere a frecventei de functionare a creierului.

Pasul 2: Observati-va corpul!
Observati ceea ce simtiti pe si in corp, chiar si cea mai mica sezatie (furnicaturi, cald, rece, presiune, orice).

Daca nu ne miscam corpul si continuam sa fim treji va aparea la un moment dat senzatia de imponderabilitate. Este ca si cum nu iti mai simti corpul. Bineinteles ca este de ajuns o simpla actionare a oricarui muschi pentru a realiliza ca de fapt esti in control, dar nu acesta e scopul. De multe ori senzatia de incorporabilitate este corelata cu o serie de senzatii ca de "mici caderi in gol" - similare cu ratarea unei trepte la coborarea unei scari.

Cheia acestei meditatii este controlul asupra motilitatii corpului combinat cu mentinerea starii de trezie. Aceste 2 elemente conduc la mentinerea frecventei alfa, stare in care corpul se incarca rapid din punct de vedere energetic. Aceasta frecventa este asociata cu eliberarea de neurotransmitatori (serotonina, melatonina, etc.) esentiali in procesul de reechilibrare al corpului si al creierului.

Cu timpul corpul invata sa ajunga la starea de relaxare intr-un timp foarte scurt, ceea ce declanseaza emisia in frecventa alfa. Aici apare senzatia de vibratie. Pastrati-o!

Pasul 3: Nu ganditi, observati!
Secretul e ca atunci cand gandesti nu observi si cand observi nu gandesti! Deci daca mintea o ia razna, aduceti-o usor la observatul corpului.

10 minute de mentinere a corpului in parametri starii alfa urmate de 20 minute de somn theta/delta (sau chiar mentinerea timp de 30 de minute in alfa), si suntem ca noi.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

stresul relaxarea tehnica charching tehnica meditatiei
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1966 (s) | 34 queries | Mysql time :0.042831 (s)