News Flash:

Iata care sunt alimentele cel mai bogate in magneziu

4 Ianuarie 2013
3487 Vizualizari | 0 Comentarii

Spanacul poate fi combinat cu oua, folosit in supe, tocana, dar consumat si crud, ca salata, avand 88 mg de magneziu pe portie.

Migdalele sunt extrem de bune in a calma starile de stres si agitatie, continand magneziu cam 135 mg pe portie.

O cana de cacao are in jur de 420 mg de magneziu, asa ca te ajuta foarte mult atunci cand esti agitat si stresat, facand din aceasta gustare un desert perfect sanatos.

Germeni de grau pot fi adaugati la salate, supe si sucuri de fructe si legume. O portie iti ofera 440 mg de magneziu, ceea ce inseamna necesarul pentru o intreaga zi.

Hrisca este uimitor de versatila si contine 229 mg de magneziu pe portie. Poti sa o gatesti cu unt sau sub forma de terci sau chiar sa o adaugi in supe si salate. Chiar si in compozitia de la clatite poti sa o pui. Aceasta nu are gluten si astfel nu iti creste nivelul de zahar din sange.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

spanacul migdalele hrisca
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1671 (s) | 34 queries | Mysql time :0.025588 (s)