News Flash:

Hula hoop iti modeleaza silueta. Vezi cum alegi cercul potrivit si ce miscari trebuie sa executi

3 Martie 2011
8266 Vizualizari | 0 Comentarii

Sport si distractie in acelasi timp, Hula hoop nu-ti cere abonament la sala si-ti ofera cel mai bun plan de exercitii, la intensitate scazuta. In plus se potriveste oricarui grup de varsta. Nu ai nevoie decat de un singur cerc pentru a arde 300 de calorii, intr-o jumatate de ora. Iata cateva dintre beneficiile exercitiilor cu cercul:

- intareste mijlocul
- sculpteaza coapsele si talia
- lucreaza muschii spatelui
- imbunatateste circulatia sangvina
- mareste flexibilitatea corpului

Cum alegi cercul potrivit
Poti profita la maxim de pe urma beneficiilor exercitiilor hula hoop daca alegi marimea potrivita de cerc. Atunci cand il pui in pamant trebuie sa-ti ajunga cam pana in zona bustului. Daca vrei sa-si subtiezi talia alege un cerc mai mic, intrucat acesta cere un efort mai mare pentru a fi folosit. Ai grija si la greutate, un cerc usor este mai greu de rotit, deci efortul e mai mare.

Exercitii pentru fiecare parte a corpului

1. Pentru talie si solduri
Tine picioarele departate, la o distanta considerabila unul fata de altul, si impinge laba piciorului drept mai in fata. Tine cercul lipit de spate, putin peste nivelul taliei, si incepe sa-l rotesti usor schimband centrul de greutate de pe un picior pe altul. Roteste cercul si-n dreapta si-n stanga, si vezi in care parte il poti roti mai usor. Nu uita ca, daca descrii un cerc amplu, incetinesti rotirea, iar rotirile scurte din talie vor face ca hula hoop-ul sa se miste din ce in ce mai repede.

2. Pentru aripioare
Stai dreapta, pune cercul pe coapse, in dreptul aripioarelor, si incepe sa rotesti. Incearca sa te rotesti cat mai repede, descriind in aer cercuri destul de mici.

3. Pentru picioare
Stai pe spate si ridica piciorul drept la 90 de grade sau intr-un unghi cat mai apropiat de 90 de grade. Roteste cercul cu piciorul cat poti de repede timp de cam 2 minute si apoi schimba piciorul.

4. Pentru brate
Intinde bratul drept in laterala si roteste cercul cu miscari circulare cat mai mici cam 5 minute. Schimba bratul. Acest exercitiu te va ajuta sa pierzi greutate de pe maini si sa tonifici muschii.

 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

hula hoop cerc pentru aripioare pentru picioare pentru brate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1564 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021082 (s)