News Flash:

Hershberg, dieta celor 4 macronutrienti

29 Martie 2011
2798 Vizualizari | 1 Comentarii

Dieta Hershberg poarta numele autorului - medicul canadian Melisa Hershberg si se bazeaza pe principii stiintifice, calcule matematice  si termogeneza. Potrivit creatorului, este o dieta sigura, sanatoasa, ale carei efecte sunt durabile pe termen lung si cel mai important, pentru unii dintre noi, schimbarile apar foarte repede, dupa doar o saptamana. 

Autoarea si-a bazat dieta pe 4 macronutrienti: proteinele, carbohidratii, grasimea si apa. Dr. Hershberg a demonstrat, cu ajutorul etichetelor alimentare si a calculelor matematice, ca de fapt continutul in apa al alimentelor este cel mai important factor de luat in considerare pentru judecarea calitatii unui aliment in vederea pierderii in greutate. 

Alimentele bogate in apa, cum ar fi pestele, carnea de pasare, carnea slaba, legumele, fructele, lactatele s-au dovedit a fi cele mai bune pentru pierderea in greutate, deoarece ele umplu stomacul cu calorii foarte putine. Acestea au un raport scazut de calorii fata de masa si volum. 

La polul opus, hrana uscata - cereale, biscuiti, paine, chips-uri, nuci, stafide, carne de vita - poate duce rapid la cresterea in greutate.

Fazele dietei Hershberg
Cei care vor sa slabeasca trebuie sa consume alimente care nu ridica nivelul zaharului in sange si implicit a insulinei. Dieta include patru faze, prima fiind cea mai restrictive. In aceasta prima faza este promovat consumul scazut de carbohidrati, dieta fiind bazata pe proteine ​​slabe si legume (exceptandu-le pe cele bogate in amidon precum cartofi, fasole, mazare). Iata ce puteti consuma intr-o zi:

Mic dejun: Cafea cu lapte degresat; telemea saraca in grasimi cu fructe de padure

Gustare dimineata: 2 mandarine

Pranz: Salata Cobb (salata verde, rosii, felii de bacon, piept de pui, oua fierte tari, avocado, ceapa, branza); ceai verde

Gustare dupa-amiaza: piure de fructe (banane, fructe de padure, ananas, mango, kiwi) 

Cina: rosii cherry, ardei verde si castravete, sos balsamic; peste cu legume la gratar

Gustare seara: grapefruit cu scortisoara

In celelalte faze puteti manca portii mici de alimente in carbohidrati, cum ar fi pastele, faina de ovaz, cereale integrale, paine din grau integral, care trebuie introduse treptat, in cantitati limitate. A patra etapa este faza de intretinere.

Autoarea vorbeste si de alimentele "fierbinti" referindu-se la cele care stimuleaza metabolismul, fara a afecta negativ zahar din sange si nivelul insulinei. Sunt alimente termogenice (organismul consuma multa energie pentru a le digera) si din care puteti consuma fara restrictii: fructe, legume, branza fara grasime, albusuri de ou, iaurt, ton, somon, pui, curcan, sunca, friptura, miel, faina de ovaz, paste din grau integral, seminte de floarea soarelui, migdale, nuci de pin, hummus, ulei de masline, seminte de in ulei, salata, ceai verde.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta hershberg 4 macronutrienti pranz gustare seara
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

razvan  | #4346
Cel mai bun program acum!
Oferim lucru pe internet. Activitatea este foarte usoara. Cerem si oferim seriozitate maxima! Pentru mai multe informatii, solicitati acum detalii la email:razvan_rzv_96@yahoo.com
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1737 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020701 (s)