News Flash:

Gustarile proteice sunt mai satioase comparativ cu carbohidratii sau grasimile. Iata ce puteti consuma

15 Iulie 2016
882 Vizualizari | 0 Comentarii
Gustarile dintre mese sunt necesare si trebuie privite ca o completare a grupelor de alimente pe care nu reusim sa le consumam la mesele principale. Gustarile comerciale sunt pline de calorii, zahar, grasimi saturate, sare si reprezinta un risc pentru sanatatea noastra din mai multe puncte de vedere.

Daca vreti gustari satioase, alegeti-le pe cele proteice in detrimentul celor pe baza de grasimi sau carbohidrati, recomanda nutritionistii. De exemplu, puteti consuma iaurt cu aport scazut de grasimi, branzeturi slabe, nuci, semintele, oua fierte.

6 gustari sanatoase pana in 200 de calorii

Nucile sunt o alegere buna daca tineti cont si de calorii! Un pumn de nuci (30 g) are aproximativ 170 calorii. In schimb aduc si un aport de grasimi bune pentru sanatatea inimii, fibre si antioxidanti. Sunt cu siguranta o alegere mult mai inspirata in locul chipsurilor sau a covrigeilor foarte sarati.

Dar si mai satisfacatoare sunt gustarile echilibrate care combina cel putin doi macronutrienti (proteine, carbohidrati, grasimi). Exemple: nuci (proteina + grasimi) cu un fruct - cateva boabe de struguri (carbohidrat); crakers integrali (carbohidrati) cu pasta din branza de vaca degresata si marar (proteine si grasimi).

8 gustari sanatoase inainte de culcare
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

gustari satioase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1516 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014551 (s)