News Flash:

Greselile care te impiedica sa scapi de kilograme. Evita-le!

4 Februarie 2014
1783 Vizualizari | 0 Comentarii
Nu dormi suficient
Lipsa somnului are un impact negativ asupra taliei tale, deoarece genereaza cresterea grelinei, un hormon care stimuleaza apetitul. Un studiu aparut în American Journal of Epidemiology arata ca femeile care obisnuiesc sa doarma 5 sau mai putine ore pe noapte au un risc cu 32% mai mare de a se îngrasa. De asemenea, îti va fi mai greu sa rezisti în fata tentatiilor culinare si vei consuma mai multe alimente bogate în grasimi.
Trebuie sa dormi între 7-9 ore pe noapte, sa ai un program de somn pe care-l sa-l respecti si sa eviti consumul de cofeina dupa-amiaza. 

Vezi si: Descopera fructul ideal intr-o cura de slabire 

Esti dependenta de bauturile de tip cola
Sucurile carbogazoase contin o cantitate exagerata de zahar sau îndulcitori artificiali care-ti pun în pericol silueta. Un studiu aparut în 2012 în publicatia Obesity arata o legatura clara între consumul acestor bauturi si depunerile de grasime în zona abdominala. Inlocuieste sucurile carbogazoase cu apa plata, ceaiurile neîndulcite sau apa în care sa pui cateva felii de fructe. 
Consumi prea multa sare
Mancarurile foarte sarate au un efect de balonare. Ai mare grija la cantitatea de sare pe care o consumi, dar si la sursele de sodiu din alte alimente procesate din comert. Tine solnita departe de tine si evita sa adaugi sare în farfurie, înlocuind-o cu diverse alte condimente pentru a intensifica aromele.

Vezi si: 3 pasi importanti in cura de slabire

Nu consumi suficient de multe alimente bogate în magneziu
Corpul nostru are nevoie de magneziu pentru a functiona bine. Pe langa beneficiile pe care le aduce, magneziul este un mineral care ajuta în cura de slabire. Potrivit unui studiu aparut în 2013 în publicatia Journal of Nutrition se pare ca cu cat ai un nivel mai ridicat de magneziu cu atat slabesti mai usor. O alta cercetare scoate la iveala efectul anti-balonare pe care-l are magneziul, deoarece reduce retentia de lichide în timpul ciclului menstrual.
Consuma alimente bogate în magneziu, cum ar fi verdeturile, leguminoasele si nucile/semintele.

Vezi si: Dieta minune. Slabesti 10 kg in 10 zile!
 
Nu faci antrenamentele potrivite
Alergarea poate sa functioneze la începutul antrenamentului si sa te ajute sa slabesti. Insa, retine ca metabolismul se adapteaza si va arde mai putine calorii. De aceea trebuie sa iei în considerare si alte antrenamente/exercitii care te ajuta sa continui lupta împotriva grasimii abdominale. Ridicarea greutatilor va lucra mai intens si te va ajuta sa arzi mai multe calorii. De asemenea, poti sa recurgi la un program cu mai multe tipuri de antrenament, cum ar fi alergarea, înotul, ciclismul si ridicarea greutatilor pentru a scapa de grasimea de pe burta. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

lipsa somnului coca cola alimente slabire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1877 (s) | 34 queries | Mysql time :0.049155 (s)