News Flash:

Greseli pe care le facem la antrenamente si care ne pun sanatatea in pericol

22 Septembrie 2017
370 Vizualizari | 0 Comentarii
la antrenamente
Pentru a va antrena eficient, fara a va degrada sanatatea, specialistii fac cateva recomandari cu privire la evitarea celor mai frecvente greseli facute in sala de gimnastica.
Daca doriti sa obtineti rezultatele dorite in sala de sport, sa pierdeti in greutate si sa cresteti masa musculara, este important sa munciti din greu. Totusi, exercitiile practicate gresit pot pune serios sanatatea in pericol, scrie adevarul.ro, care citeaza BrightSide.me.   
Secialistii fac cateva recomandari despre cum sa va antrenati in sala de gimnastica in mod eficient, fara a va degrada sanatatea:
Hiperextensia
Gresit: corpul nu formeaza o linie dreapta, iar partea inferioara a spatelui este puternic arcuita. 
Corect: Evitati indoirea spatelui. Ridicati trunchiul pana la nivelul soldului si nu va rasuciti spatele atunci cand va aplecati.
Ridicarea pe varfuri
Gresit: Picioarele sunt indoite la jumatatea sau nu sunt aliniate cu umerii. 
Corect: Stati cu 1/3 din talpa picioarelor pe platforma, astfel incat sa fie in linie cu umerii. Ridicati-va cat mai mult pe varfuri. Ramaneti asa cateva secunde, apoi coborati usor.
Extensii deasupra capului pentru tricepsi
Gresit: Daca prindeti greutatea de mijlocul manerului, vor fi solicitate articulatiile in locul muschilor. 
Corect: Ridicati greutatea cu ambele maini, din partea de sus. Tineti-va umerii si coatele cat mai aproape de cap. Ridicati ganterele deasupra capului si reveniti lent.
Ridicarea de greutati cu un singur brat
Gresit: Capul este prea ridicat, astfel incat spatele devine arcuit. 
Corect: Este important ca trunchiul sa faca o linie dreapta de la varful capului pana la solduri.
Fandare cu haltere
Gresit: Genunchiul este rasucit lateral, ceea ce este ineficient si traumatic. 
Corect: Genunchiul trebuie sa fie in linie cu piciorul si indoit la un unghi de 90°.
Ridicarea de greutati pe banca
Gresit: genunchii sunt indoiti formand un unghi obtuz. Spatele este drept, iar umarul este deplasat inainte. Astfel, sarcina este inegala, iar exercitiul devine ineficient. 
Corect: Mainile trebuie sa fie aproximativ in linie cu umerii. Indoiti genunchii si miscati usor picioarele spre solduri.
Ridicarea halterelor
Gresit: Picioarele si bratele nu sunt verticale, supunandu-va riscului de distrugere a articulatiilor. 
Corect: Indoiti genunchii, impingeti pieptul inainte, arcuiti spatele si trageti pelvisul inapoi. Tineti picioarele si bratele perpendicular pe podea.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sanatatea gimnastica hiperextensia ridicarea halterelor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1612 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021887 (s)