News Flash:

Greseli care te impiedica sa scapi de grasimea abdominala!

27 Aprilie 2018
21897 Vizualizari | 0 Comentarii
Un pic de grasime in jurul abdomenului este de fapt buna pentru tine, protejandu-ti stomacul, intestinele si alte organe delicate. Prea multa grasime abdominala poate duce insa la aparitia homonilor adiposi si a adipochinelor care pot duce in timp la aparitia unor boli de inima sau a diabetului. Din fericire, prin dieta se poate pierde grasimea abdominala excesiva, si mai buna fiind in acest sens vestea ca orice femeie care a inceput sa piarda in greutate, pierde cu 30% mai multa grasime abdominala comparativ cu grasimea totala. Iata mai jos ce greseli sa eviti pe viitor pentru a pierde si mai eficient grasimea abdominala:
  1. Tii o dieta saraca in grasimi. Pentru a arde grasime bruta e bine sa consumi acizi grasi monosaturati. Acestia sunt foarte satiosi si te ajuta sa te abtii de la consumarea altor alimente mai putin sanatoase. Asadar, pentru a arde mai multa grasime abdominala adauga la fiecare masa a ta un pumn de nuci, o lingura de ulei de masline sau un sfert de avocado.
  2. Ai fost cam trista in ultima vreme. Femeile cu simptome de depresie au tendinta sa aiba mai multa grasime abdominala, asta pentru ca depresia este asociata cu obiceiuri alimentare nesanatoase si lipsa de miscare. Asadar, solutia este sa faci cat mai multa miscare pentru ca ea ajuta la imbunatateste chimicalele din creier care regleaza metabolismul grasimilor ca si starea ta de spirit, potrivit ele.ro.
  3. Mancarea ta vine dintr-o cutie. Carbohidratii simpli (ca cei din chipsuri de exemplu) si adaosul de zahar ca cel din bauturile carbogazoase, duc la cresterea nivelului de zahar din organism ceea ce declanseaza o crestere brusca a insulinei, un hormon care iti incurajeaza ficatul sa stocheze grasimi. Pentru a pierde mai multa grasime abdominala inlocuieste junk food-ul cu o hrana sanatoasa, salate si carne slaba, care te ajuta sa te simti satul si nu te lasa sa cazi victima alimentelor nesanatoase.
  4. Nu tii cont de mineralul-minune. Magneziul regleaza mai mult de 300 de functii din organism. In aceste conditii nu e deloc surprinzator ca un studiu din 2013 a aratat ca persoanele care consuma mai mult magneziu au un nivel mai scazut de zahar si insulina in sange. Pentru a avea un abdome fara grasime, consuma de doua ori pe zi alimente bogate in magneziu precum legumele cu frunze verzi, soia sau bananele.
  5. Cola dietetica. Multi dintre cei care tin dieta supraestimeaza economia de calorii pe care o fac band cola dietetica, prin urmare se simt mai liberi sa manance mai multe calorii la masa. Nu este cazul si daca vrei sa scapi de grasimea din jurul taliei ar fi mai bine sa renunti la obiceiul de a bea bauturi carbogazoase.
  6. Nu transpiri prea mult in timp ce faci miscare. Studii recente au aratat ca miscarea nu este suficienta pentru a arde grasimi. Asadar, pentru a arde mai multe calorii in mai putin timp, trebuie sa alternezi sesiunile de miscare moderata cu cele de efort intens. Alearga moderat timp de un minut sau doua, dupa care sprinteaza pentru un minut. Tine cont sa variezi intensitatea exercitiilor fizice indiferent de tipul de miscare pe care il practici.
  7. Mancarea ta este gri. Fructele si legumele colorate au un continut bogat in vitamina C care reduce cortizolul. Un studiu realizat recent arata ca oamenii care consuma mai multi nutrienti rosii, portocalii si galbeni, au talia mai mica decat cei care consuma mancaruri mai putin colorate. Asadar, asezoneaza-ti mancarea mereu cu fructe si legume proaspete cat mai colorate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasime organe grasime abdominala dieta grasimea abdominala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1837 (s) | 34 queries | Mysql time :0.040551 (s)