News Flash:

Grasimi pe care trebuie sa le mananci daca vrei sa slabesti

17 Mai 2017
2282 Vizualizari | 0 Comentarii
tartine
De ce ai nevoie de grasimile bune ca sa arzi mai multe calorii si sa scapi de depunerile adipoase din zonele cu probleme? Corpul tau are nevoie de grasimi sanatoase pentru ca sunt importante pentru un metabolism alert care te ajuta sa nu te ingrasi. De asemenea, grasimile bune intaresc sistemul imunitar, previn tulburarile hormonale, favorizeaza o absorbtie mai buna a nutrientilor la nivel celular, reduc aparitia inflamatiilor in corp, protejeaza sanatatea creierului, a inimii si a ochilor. 
Iata care sunt cele 6 grasimi pe care trebuie sa le mananci daca vrei sa slabesti:
1. Uleiul de cocos presat la rece
Este una dintre grasimile sanatoase care s-a dovedit ca ajuta la slabit si protejeaza corpul de infectii. De asemenea, uleiul de cocos presat la rece poate sa fie consumat atat in preparate dulci cat si in combinatii savuroase. Odata consumat, uleiul de cocos are un efect benefic la nivel hormonal si regleaza nivelul glicemiei in sange, doua aspecte care sunt extrem de importante atunci cand vrei sa slabesti. Datorita grasimilor sanatoase din continutul sau - acidul caprilic, acidul lauric si acidul capric - uleiul de cocos presat la rece are un efect spectaculos asupra metabolismului, prevenind depunderea grasimilor. Potrivit specialistilor, el este procesat mai usor de catre ficat si se transforma rapid in sursa de energie, in loc sa fie depozitat ca grasime in corp.
Un studiu aparut in publicatia Obesity Research Journal chiar demonstreaza faptul ca grasimile sanatoase din uleiul de cocos au un efect spectaculos asupra depunerilor adipoase din corp. Acestea stimuleaza puternic arderea grasimilor!
2. Avocado
Da, este un fructe bogat in calorii, insa nu trebuie sa te feresti de el! Consuma-l in cantitati normale si beneficiezi de grasimi mononesaturate care scad colesterolul rau, protejeaza inima de boli si te ajuta sa arzi mai multe calorii. Avocado este un superaliment datorita continutul bogat in grasimi bune, fibre, proteine, potasiu, magneziu, acid folic, vitamine E si C.
Potrivit Asociatiei Americane pentru Sanatatea Inimii, consumul regulat de avocado (de cel putin trei ori pe saptamana) are un efect benefic asupra metabolismului, stimuland arderea grasimilor din zona abdominala.
3. Pestii grasi
Cu cat este mai gras pestele cu atat mai bine! Somonul, macroul, heringul, sardinele, ansoa si pastravul ajuta organismul sa-si revina dupa antrenamentele sportive intense si te ajuta sa arzi mai multe calorii. Datorita contintului bogat in acizi grasi omega-3, carnea de peste gras trebuie consumata de doua ori pe saptamana pentru a beneficia de efectele protectoare pe care le aduce asupra organismului.
4. Uleiul de masline extravirgin
Un studiu aparut in publicatia Neurology arata ca uleiul de masline extravirgin reduce riscul de infarct, este util in cazul hipertensiunii arteriale si are substante care s-au dovedit a avea efect anticancerigen. Beneficiile acestui ulei nu se opresc aici, deoarece el contine grasimi mononesaturate care au fost studiate si s-a constatat ca ajuta la slabit chiar si atunci cand nu faci mari schimbari in dieta.
5. Ouale
Sunt o sursa excelenta de proteine care ajuta la slabit. Consuma-le intregi, nicidecum nu renunta la galbenus, deoarece tocmai acolo se regasesc acizii grasi omega-3, colina si vitaminele din complexul B. Daca sunt consumate in cantitati moderate nu trebuie sa-ti faci griji cu privire la colesterolul din oua. Potrivit specialistilor, un mic dejun care are la baza ouale preparate simplu ajuta la slabit, deoarece confera satietate si te va impiedica sa faci alegeri nesanatoase pe tot parcursul zilei. Consuma 3-4 oua fierte pe saptamana pe care le poti asocia cu multe legume si verdeturi.
6. Oleaginoasele crude sau untul din nuci/migdale/caju/arahide
Sunt o sursa excelenta de grasimi nesaturate si proteine, astfel ca le poti folosi atat pentru micul dejun cat si pentru gustari echilibrate si sanatoase. Opteaza intotdeauna pentru oleaginoasele crude, iar daca cumperi untul de arahide/migdale din comert cauta sortimentele care nu contin ulei hidrogenat de palmier si zahar. De asemenea, oleaginoasele contin multa vitamina E si fibre care sunt esentiale pentru o buna digestie. Un studiu publicat in British Journal of Nutrition arata ca o dieta care contine grasimi nesaturate cum sunt cele din nuci/unt de nuci reduce cu 30% riscul de boli de inima si cu 50% riscul de diabet.
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimile bune grasimi sanatoase 2 avocado 5 ouale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1822 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025952 (s)