News Flash:

Gimnastica aerobica de facut la birou

13 Martie 2013
1406 Vizualizari | 0 Comentarii
Suntem la serviciu, la birou, concentrati pe toata treaba care asteapta sa fie rezolvata si deodata simtit o durere de spate cumplita. 
Ce facem? Cum facem sa ne remediem durerea si sa ne tonifiem musculatura spatelui, a coapselor si a feselor?
Simplu! Cu ajutorul scaunului de la birou acest lucru este posibil.
Sedentarismul este inamicul numarul 1 al coloanei vertebrale si este responsabilul principal de durerile de spate. Medicii ne recomanda 5 minute de gimnastica aerobica de facut la birou, in fiecare zi.
Pentru a scapa de durerile de picioare, prinde cu palma stanga bratul scaunului, in timp ce ridici mana dreapta deasupra capului. Spatele trebuie sa fie drept, in timp ridici un picior pana ajunge la nivelul soldurilor. Mentine pozitia timp de cateva secunde apoi schimba piciorul. Repeta miscarea timp de 5 minute.
Tot pentru spate, urmatorul excercitiu simplu este extrem de relaxant si benefic: tine spatele drept, trage mainile inapoi si ridica privirea spre tavan. Mentine aceasta pozitie cateva secunde si repet-o de mai multe ori pe parcursul zilei.
In aceeasi pozitie, cu palmele sprijinite de spatarul scaunului, departeaza picioarele la nivelul umerilor si executa 20 de semi-genoflexiuni, in timp ce mentii spatele drept si bratele intinse. Aseaza-te si ridica-te de pe scaun de cel putin 20 de ori, mentinand picioarele departate si talpile bine ancorate in podea. Fa aceste miscari lent, inspirand atunci cand te ridici si expirand atunci cand cobori. Aseaza-te pe scaun cu picioarele apropiate, intinde piciorul drept si apoi revino incet la pozitioa initiala. Repeta exercitiul si cu piciorul stang de cel putin 15 ori.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

serviciu birou
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1603 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015137 (s)