News Flash:

Ghidul lui Deepak Chopra pentru imbunatatirea metabolismului si energizarea organismului

4 Aprilie 2016
916 Vizualizari | 0 Comentarii
Autor, reprezentant al medicinei alternative si guru New Age, Deepak Chopra a impartasit in emisiunea moderata de dr. Oz cateva modalitati naturale de imbunatatire a metabolismului si a nivelului de energie:

Dimineata: bea apa calduta
Trebuie sa incepi cu un pahar de apa calduta. Aceasta antreneaza reflexul gastrocolic. Astfel, vei avea o eliminare corecta. Toti gastroenterologii va vor spune ca secretul fericirii sta intr-un tranzit intestinal sanatos.Incepand cu acest pahar cu apa calduta, efectul revigorant e imediat.

Inainte sa pleci de acasa, trebuie sa folosesti un ulei special pentru a te masa pe maini si picioare: ulei de susan. Se ia o cantitate mica si se freaca mainile si incheieturile in sensul acelor de ceasornic, apoi lobii urechilor si putin pe frunte. Acest lucru va calma sistemul nervos si va scadea stresul. Se poate totusi folosi si ulei de masline, sau chiar ulei de nuca de cocos.

De ce trebuie sa bem apa calda, dimineata, pe stomacul gol 

Pranz: inverseaza masa de pranz cu cina
Daca principala ta masa e cina, mananc-o la pranz, ea se poate digera cum trebuie, mancarea va fi transformata in energie, nu in grasime, iar in acel moment enzimele digestive sunt mai active decat seara. Ai intreaga dupa-amiaza pentru a metaboliza totul. Pana seara se digera.

O alta idee foarte buna pentru pranz este ceaiul de ginseng. Ginsengul imbunatateste digestia, transforma mancarea in energie, si nu in grasime. De asemenea, e un stimulent usor, asa ca sporeste metabolismul.

Alimente care stimuleaza metabolismul

Cina: cocktail din suc de lamaie, ghimbir si miere
Catre orele serii, metabolismul incepe sa scada si e bine. Folositi un cocktail din suc de lamaie, ghimbir si miere. Acesta imbunatateste digestia si sporeste putin metabolismul pentru a putea avea energie, dar nu foarte multa. La sfarsit, iei putina valeriana - un somnifer natural. Cu cat e mai natural somnul, cu atat e mai adanc si, astfel, vei avea mai multa energie in ziua urmatoare.

Pont: Programeaza-ti somnul pentru mai multa energie. Te vei trezi mai odihnit daca dormi intre orele 22-6, decat daca o faci intre orele 24-8.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

deepak chopra
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1550 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020755 (s)