News Flash:

Fructele te pot ajuta sa slabesti, daca stii cand sa le mananci

12 Ianuarie 2011
8645 Vizualizari | 0 Comentarii

Datorita nutrientilor vitali continuti, fructele sunt o bogata sursa de energie si ne pot ajuta sa pierdem rapid din excesului ponderal. In plus, contin o mare cantitate de apa de care organismul are atata nevoie, sunt bogate in fibre, stimuleaza memoria, nu contin colesterol rau, previn si vindeca o serie de afectiuni. Daca insa vrem sa slabim mancand fructe trebuie sa stim cateva secrete:

1. Fructele se consuma exclusiv pe stomacul gol (dimineata sau la cateva ore dupa masa), neamestecate cu alte alimente. Ele au o viteza de digestie diferita, de cea a altor alimente, si se consuma ca masa de sine statatoare. Altfel, duc la aciditate, digestie ingreunata si ingrasare.

2. Fructele, servite ca desert, reprezinta o mare capcana. Nu trebuie consummate niciodata imediat dupa masa.

3. Pepenele rosu este fructul care se digera cel mai repede, deci nu trebuie amestecat cu alte fructe.

4. Citricele nu se consuma seara, pentru ca vitamina C poate determina o stare de insomnie.

5. Fructele trebuie consumate cu coaja. Coaja limiteaza puterea lor glicemica si este bogata in vitamine.

6. Pepenele galben nu se mananca niciodata inaintea meselor, pentru ca acest fruct capteaza lipidele.

7. Cel mai indicat fruct, intr-o cura de slabire, este ananasul crud.

8. Fresh-urile de fructe trebuie consumate in cantitati limitate, pentru ca au un continut caloric destul de mare, din cauza fructozei.

Citeste si: 

Cum ne influenteaza sanatatea bananele 

Cat inseamna o portie de fructe sau legume 

Clementinele te tin departe de raceala

Lista legumelor si fructelor contaminate cu pesticide  
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fructele excesului ponderal fibre stimuleaza memoria
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1681 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021046 (s)