News Flash:

Fructele de sezon care iti mentin ficatul sanatos

15 Iulie 2014
1492 Vizualizari | 0 Comentarii
Piersicile au proprietati medicinale nebanuit de puternice, de care putem beneficia din plin. Protejeaza ficatul, stimuleaza apetitul, intaresc sistemul imunitar, ne tin departe de anemie, calmeaza durerile reumatice, sunt bune in afectiuni ale plamanilor, reduc riscul de a dezvolta cancer si asigura o buna calitate a spermei. Piersicile sunt foarte bune, de asemenea, pentru detoxifierea organismului, potrivit doctorulzilei.ro.

Fructele despre care nu credeai ca pot face minuni pentru sanatate 
Au un continut mare de vitamina C, E si provitamina A si alte 6 tipuri de vitamina B (tiamina, riboflavina, vitamina B6, niacin, acid pantotenic, acid folic). Acestea mai au in componenta lor fier, magneziu, fosfor, zinc, iod, potasiu si seleniu. Contin, de asemenea, cantitati deloc neglijabile de fitonutrienti, antioxidanti si carotenoizi, fibre. Cea mai mare parte a mineralelor din piersica sunt concentrate in zona din interiorul fructului, de culoare rosiatica.
Un studiu efectuat in 2009 si publicat in “Journal of Medicinal Food” arata ca antioxidanti importanti sunt prezenti in pulpa si pielita piersicii. Acidul chlorogenic, unul din antioxidantii de seama din compozitia piersicii, ajuta la combaterea efectelor nocive ale radicalilor liberi. Acest antioxidant are si un efect anticancerigen si antiinflamator. Asadar, piersicile pot contribui la incetinirea procesului de imbatranire si la prevenirea instalarii bolilor cronice.

Dieta cu piersici 
Piersicile sunt bogate in beta caroten, care se transforma in Vitamina A in corp, ce ajuta la mentinerea unei vederi sanatoase, previne aparitia degenerescentei maculare si protejeaza retina de pericolul radicalilor liberi. Piersicile contin doua carotenoide, luteina si zeaxantina, care previn aparitia cataractei.
Prezenta magneziului in piersici ne ajuta sa mentinem la distanta stresul si anxietatea. Vitamina B prezenta si ea in fruct are efecte asemanatoare serotoninei, numita si “hormonul fericirii”.
Piersicile pot fi aliatul nostru in lupta cu surplusul de kilograme. Prin compusi bioactivi previn aparitia obezitatii si a bolilor asociate cu aceasta. Prin asimilarea nutrientilor din piersica, organismul arde mai multe calorii decat contine fructul in sine.

Cat de sanatoase sunt piersicile. Afla aici toate beneficiile 
Piersica nu contine nicio unitate de sodiu, ceea ce face ca acest fruct sa fie perfect pentru persoanele care sufera un dezechilibru al raportului de sodiu si potasiu, si pentru cele carora le este recomandata o dieta saraca in sodiu. Combinate, toate aceste beneficii fac din piersici fructul perfect pentru persoanele care au afectiuni ale rinichiului.
Au un efect benefic si impotriva astmului, bronsitei, tusei seci si hipertensiunii.
Contin multe fibre, care ne ajuta in echilibrarea tranzitului intestinal si in combaterea unor boli precum constipatia, ulcerul, gastrita sau hemoroizii. In plus, piersicile sunt bune pentru a scapa de toxinele din stomac si previn astfel aparitia unor boli.
Piersicile sunt pline de compusi fenolici si carotenoizi, ce te ajuta sa lupti impotriva diferitelor tipuri de cancer, cum ar fi cel de san, de plamani sau de colon. De exemplu, beta carotenul protejeaza plamanii impotriva cancerului.

Clasificarea fructelor 
Vitaminele si mineralele din piersici sunt cele care ne ajuta in perioada de sarcina. Ajuta in absorbtia fierului, precum si in prevenirea crampelor si starii de oboseala, o caracteristica generala intalnita in sarcina.
Piersicile sunt pline de compusi fenolici si carotenoizi, ce ne ajuta sa luptam impotriva diferitelor tipuri de cancer, precum cel de san, de plamani sau de colon.
Vitamina C din piersica tine la distanta radicalii liberi si ne face pielea mai elastica si mai ferma. Studiile au aratat ca zeaxantina si luteina din piersica au efecte anti-inflamatorii asupra deteriorarii celulelor pielii cauzate de razele ultraviolete.
Piersicile proaspete sunt, in general, bine tolerate de organism, insa puful de la suprafata cojii, care contine substante cu rol de aparare, poate declansa reactii alergice. Persoanele alergice la piersici pot consuma nectarinele, care au un potential alergic mult mai redus, fiind foarte bine tolerate de sistemul digestiv.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

piersicile proprietati medicinale puternice ficatul apetitul anemie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1704 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021528 (s)