News Flash:

Fluturele si scorpionul te ajuta sa ai picioare de vedeta

29 Iulie 2011
3276 Vizualizari | 0 Comentarii

Coapse ferme, gambe tonifiate si glezne subtiri. Aceasta este imaginea unor picioare perfecte, dupa care alearga femeile. Anumite miscari, executate zilnic, va ajuta sa aveti picioare de vedeta. Iata cateva exercitii care va imbunatatesc aspectul picioarelor, potrivit Kudika:

1. Alergare pe loc
Se incepe ca de obicei cu cateva minute de alergare. Nu te speria, nu trebuie sa mergi nicaieri pentru aceasta. In casa, cu geamul deschis si imbracata lejer alergi pe loc, de preferabil incercand sa ridici genunchii cat mai sus. Alearga usor, la ritm lent, iar cand obosesti incerca sa raresti ritmul si sa nu mai ridic genunchii in timpul alergarii pe loc. Cum iti revii, treci din nou la o repriza de genunchi sus si tot asa. Este indicat sa alergi fara sa te opresti cel putin trei minute, chiar daca ritmul de schimbare a greutatii de pe un picior pe altul este rar. 

2. Scorpionul
Scorpionul este un exercitiu util pentru muschii posteriori ai coapsei, dar si pentru fese si spate. Va asezati ca in imagine cu spatele arcuit si privirea inainte, ridicati un picior ca in imagine si apoi il ridicati si mai sus ca si cum ati incerca sa atingeti tavanul cu varful piciorului. Coborati in pozitia din imagine, iar ridicati si tot asa. Observati ca exercitiul nu permite relaxarea piciorului si nici coborarea genunchiului sub nivelul bazinului. Faceti 20 de repetari pentru fiecare picior. Chiar daca obositi, nu va opriti.

3. Fluturele
Va asezati ca in imagine cu genunchii alaturati, apoi ridicati unul din picioare in lateral. Reveniti spre pozitia initiala, dar fara a atinge genunchii, apoi reluati ridicarea. Faceti 20 de repetari pentru fiecare picior. Observati ca nici acest exercitiu nu va permite relaxarea piciorului.

4. Foarfeca
Va asezati ca in imagine, apoi ridicati capul si trunchiul cat puteti si va asezati bratele ca in imagine. Forfecati apoi picioarele fara a atinge podeaua, 20 de repetari pentru fiecare picior. Nu uitati sa respirati in timpul exercitiului. 

5. Pentru coapse si abdomen
Exercitiul din imagine antreneaza atat partea anterioara a coapselor, cat si partea inferioara a abdomenului. Va asezati pe podea cu bratele sub cap si picioarele lipite. In timpul ridicarii aveti grija sa mentineti contactul gleznelor si picioarele drepte. Faceti 20 de repetari lente, fara a atinge podeaua la coborare.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

fluture
picioare perfecte scorpionul fluturele foarfeca
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1610 (s) | 23 queries | Mysql time :0.011536 (s)