News Flash:

Fitnessul – alternativa de viata

27 Februarie 2013
1084 Vizualizari | 0 Comentarii

Fitness-ul reprezinta totalitatea posibilitatilor individului, care ii permit acestuia o reactie normala la multiplele solicitari ale vietii cotidiene. O serie de lucrari demonstreaza efectele hemodinamice ale unei conditii fizice bune, obtinute si cultivate prin efort fizic sistematic. Cresterea capacitatii de efort este deosebit de utila la bolnavii coronarieni la care calitatea vietii este precara, avand o serie de limitari fizice datorate bolii.
 Efectele antrenamentului fizic depind de :
nivelul capacitatii fizice, la inceputul antrenamentului ;
- zestrea genetica ;
- antrenamentul anterior ;
- varsta ;
- starea de imbolnavire – gradul de afectare ;
- structura programului de antrenament.
 Eforturile submaximale monitorizate continuu, cu incarcare unica sau antrenamentul cu intervale sunt indicate coronarienilor. Reconditionarea fizicasau reabilitarea trebuie sa fie numai o parte a unui program de tratament comprehensiv care include supravegherea, evaluarea periodica, ameliorarea regimului si a greutatii corporale, a lipidelor din sange, renuntarea la fumat, castigarea si mentinerea unor deprinderi sanatoase de viata. Bunastarea, diversitatea de produse agroalimentare si tehnice, creeaza nu numai senzatia de bine, dar si pe cea de comoditate si confort si, cu toate ca avem mai mult timp liber, nu-l folosim in interesul nostru. Avem inca o serie de incertitudini cu privire la cea mai buna cale de a ne creste copiii, de a-i educa.
 Traim adeseori intr-o stare de tensiune perptua, in orase aglomerate, poluate divers intr-o trecere nebuna cu timpul, manati de ambitii si dorinta de autodepasire, toate avand insa influente negative asupra organismului, care se cer si pot fi contracarate.
 Este la indemana noastra si trebuie sa fim constienti de aceasta, ca un pic de efort fizic la care sa aderam spontan, pe care sa-l facem cu placere, din necesitatea senzatiei de bine pe care o creeaza, este absolut necesar.
 Antrenamentul fizic presupune efort fizic gradat, progresiv, care in timp este insotit de modiifcari functionale si morfologice ce reflecta adaptarea si ameliorarea progresiva a prormantelor. Pentru cei sanatosi, cat si pentru cardiaci, tipul de antrenament util sistemului cardiovascular si aparatului respitor este efortul aerob sau de rezistenta. Nu atat intensitatea efortului cat mai ales, frecventa si duratasolicitarii prin efort sunt foarte necesare pentru un antrenament rational. O frecventa de 3-5 ori pe saptamana s-a dovedit optima, dupa cum, cel putin 10 minute de efort fizic pe sedinta, sunt absolut necesare.
 Este obligatorie individualizarea programului de antrenament, astfel incat solicitarea prin efort sa fie pusa de acord cu nevoile si capacitatea individului, cu fitness-ul acestuia.
 Ce intelegem prin fitness ?
 Acea conditie fizica a individului care permite desfasurarea vietii in conditii optime fara senzatie de oboseala. Un individ sanatos sub raport cardiovascular, cu un anumit fitness, poate fi supus unui program de antrenament mai intens, comparativ cu efortul fizic care se recomanda sedentarului neantrenat. Este contraindicat antrenamentul fizic in grup, fara un control medical prealabil al acestora.
 Pentru a atinge un anumit nivel al conditiei fizice, sunt necesare cel putin 6-10 saptamani de antrenament, iar pentru a-l pierde este nevoie de aproximativ acelasi  interval de timp.

 
 Suplimente nutritive se gasesc pe www.bodylinemall.ro sau pe www.suplimenteshop.ro

                                                                      Bursuc Adrian- Administrator Body Line.


Trebuie sa arati bine si sa te mentii in forma!
Vino la Body Line, magazinul tau de suplimente nutritive, Iulius Mall et 1, Zona Sport!

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fitness-ul efectele hemodinamice bolnavii coronarieni sau pe
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1479 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018368 (s)