News Flash:

Faci sport? Atentie! Poti face greseli mari!

5 Martie 2013
1569 Vizualizari | 0 Comentarii
Pot exercitiile pentru abdomen sa duca in timp la formarea mult doritelor patratele? Risca femeile care ridica greutati sa-si dezvolte prea mult bicepsii? Expertii spun ca nu este intotdeauna usor sa tragem o linie intre mit si realitate atunci cand vine vorba de fitness.
Jennifer Burke, manager al unei sali de de fitness din California, spune ca multe femei inca se tem ca exercitiile care presupun ridicarea de greutati vor duce la dezvoltarea exagerata a musculaturii.
"Femeile spun «nu vreau sa fiu masiva» dar, daca nu iei calorii suplimentare sau suplimente pe baza de testosteron, o astfel de transformare nu va avea loc", a explicat Burke pentru Reuters. Ea ii ajuta pe clientii reticenti sa se antreneze usor, folosindu-si propriul corp, si nu greutatile care le sunt puse la dispozitie.
"Cand vad cum muschii corpului lor devin tonifiati, capata mai mult incredere in mine si pot incepe sa adaug in antrenamentul lor gantere si aparate de sport", spune Burke.
Centrele americane pentru Controlul si Prevenirea Bolilor recomanda ca adultii sa se angajeze, de cel putin doua ori pe saptamana, in activitati care intaresc musculatura. Efortul lor fizic trebuie sa aiba in vedere toate grupele importante de muschi, de la picioare, solduri, spate, abdomen si piept pana la umeri si brate.
"Multi oameni cred ca daca vor sa piarda mult in greutate trebuie sa faca exercitii cardio, dar cel mai bun mod este sa faci si exercitii de imbunatatire a rezistentei. Vei obtine rezultate mai bune mult mai repede pentru ca lucrezi tesutul muscular slab care, pe termen lung, arde mai multe calorii", a explicat Burke.
Ea a adaugat ca o alta conceptie gresita este ca exercitiile de mica intensitate, precum cele facute cu ajutorul aparatelor cardio, sunt mult mai bune pentru arderea caloriilor. "Asta nu este deloc adevarat. Daca maresti intensitatea, vei arde mai multe calorii", explica Burke.
Prea mult sau insuficient                                                    
Stephanie Huckabee, instructor de fitness in Carolina de Sud, spune ca oamenii care cred ca este necesar sa faca exercitii in fiecare zi au mai putine sanse de reusita. "Eu le spun clientilor mei sa se astepte la faptul ca vor fi zile in care nu vor putea face sport. Asta inseamna sa fii realist", spune Huckabee.
Huckabee crede ca un alt aspect care tine de fictiune este ca poti indeparta grasimea de pe o zona cu probleme. "Cand am vrut sa reduc dimensiunile stomacului meu, a trebuit sa fac un program care imi viza intreg corpul, pentru ca tot tesutul adipos sa se micsoreze. Exercitiile cardio ard grasimea de peste tot. Dupa aceea, poti lucra la sculptarea zonei cu probleme cu ajutorul unui antrenament de rezistenta".
Burke este de parere ca unul dintre miturile cele mai mari ale fitnessului este ca abdomenele pot indeparta grasimea de pe abdomen. "Patratelele se fac in bucatarie", a spus ea, mentionand ca nimeni nu va vedea  muschii abdominali chiar si cei mai bine dezvoltati, in cazul in care se ascund sub un strat de grasime. De asemenea, nici cea mai lenesa persoana nu poate transforma masa musculara in grasime, spune Carol Torgan, un fiziolog american.
"Muschii si grasimea sunt doua tipuri diferite de celule. Ar fi ca si cum ai transforma mere in portocale", explica ea. Mai tulburatoare este eroarea ca, indiferent de cat de multa apa ai bea, nu este suficient. "Aceasta poate duce la o boala cunoscuta sub numele de hiponatremie, in care exista un dezechilibru intre apa si sare. Acest fapt este cunoscut sub numele de intoxicatie cu apa sau suprahidratare si poate fi extrem de grav", spune Torgan. (sursa: adevarul.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

abdomen bicepsii fitness
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1523 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018929 (s)