News Flash:

FABULOS! In doua saptamani se poate slabi 10 kilograme! Iata ce trebuie sa mananci

21 Ianuarie 2014
3724 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta de 14 zile de scapa de circa 10 kilograme fara sa te infometeze si este o dieta in linii mari, sanatoasa. Daca te intorci la o alimentatie normala treptat, fara exagerari, respectand regula celor cinci mese mici pe zi, efectul yo-yo poate fi depasit.
Ce poti manca? Peste, crema de branza, spanac, broccoli, si alte legume verzi branza feta, nuci, mazare verde, linte rosie, alune, avocado, naut, porumb, fasole verde, rosii, oua (numai fierte tari), orez brun, ovaz, carne de vita, curcan si pui. Ai voie verdeturi aromate: patrunjel, telina, care se poate adauga in supele limpezi pe care le cere dieta. Supa limpede inseamna legume si/sau carne fierte impreuna, dar carnea, legumele si supa se consuma separat. In supa poti pune: ceapa, telina, morcov (unul singur), pastarnac si radacina de patrunjel si carne. Poti sa faci supa si fara carne.

Vezi si: Vrei sa slabesti? Ai de unde alege. Iata cele mai sanatoase diete 

Ce nu ai voie? Zahar, paina alba, paste fainoase albe, alcool, grasimi concentrate: unt, carne grasa, alcool, sucuri acidulate, sucuri din comert, cartofi. Nu ai voie cartofi dulci, fasole alba, cereale, altele decat ovazul. Grasimi permise, altele decat cele din carne si branzeturi ori fructe sunt: maximum trei linguri de ulei de masline pe zi si o data la doua zile o felie de paine cu unt. Unt cat o nuca. Redu la minimum consumul de sare.
Reguli pentru dieta de 14 zile
Fructele se pot consuma pana la ora 12.00, pentru o digestie mai buna.
Mananca un bol de supa limpede (de carne si/sau legume), la masa de pranz si la cina.
Mananca cel putin trei portii de legume pe zi si o portie mare de salata (frunze verzi, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei. Adauga verdeturi aromate proaspete, hrean, ardei iute, piper si cimbru uscat pentru gust)
Mananca ceva la fiecare 2-3 ore pentru a mentine activ procesul de ardere a grasimilor pe parcursul zilei si pentru a nu te infometa (doua nuci, o bucatica de branza cat doua degete, o salata sau legume fierte in supa de legume, atatea cate incap intr-o ceasca mica din supa de legume stropite cu suc de lamaie si ierburi aromate proaspete sau uscate).

Vezi si: Dieta cu alimente crude 
 
Bea un pahar mic de apa la fiecare ora, pentru ca arderea grasimilor sa fie mai eficienta.
Meniul pentru o saptamana din dieta de 14 zile (a doua saptamana meniul se reia, iar cina si pranzul se pot schimba intre ele):
ZIUA 1
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, o felie de paine integrala cat palma unsa cu unt si trei nuci.
Gustare: 2 nuci nesarate.
Pranz: supa limpede de carne sau legume cu vedeata multa (merge si o legatura potrivita de patrunjel), o bucata de carne de vita fiarta cu salata verde si hrean.
Gustare: 2 oua si o rosie sau un castravete.
Cina: peste sau carne (cat palma) la gratar cu cu o lingura de ulei de masline, o cana cu supa limpede. Salata verde cu lamaie.
ZIUA 2
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, trei nuci, trei linguri cu fulgi de ovaz si o ceasca (o jumatate de cana) de lapte degresat, o lingurita cu miere.

Vezi si: Scapa de kilogramele in plus cu dieta cu paine 
 
Gustare: o conserva mica de peste in suc propriu si o felie de paine integrala.
Pranz: supa de legume limpede, un bol de legume fierte cu o lingura de ulei si o salata verde cat vrei tu de mare cu o lingura de ulei si mult piper (sau ardei iute).
Gustare: 2 nuci.
Cina: piept de pui la gratar cu pasta de masline, un bol cu supa limpede
ZIUA 3
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, trei nuci, trei linguri cu fulgi de ovaz si o ceasca (o jumatate de cana) de lapte degresat, o lingurita cu miere.
Gustare: legume crude si 100 de grame de humus sau fasole boabe ferie cu o lingura de ulei, suc de lamaie si verdeata.
Pranz: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de broccoli sau fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.
Gustare: Un ou fiert si o ceasca de legume fierte din supa.
Cina: spanac inabusit, cat vrei, cu rosii, cate vrei, o bucata de carne de vita sau pui, fiarta si o cana de supa limpede.
ZIUA 4
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, o felie de paine integrala cat palma unsa cu unt si 3 nuci.
Gustare: o rosie, un ou si 2 nuci.
Pranz: supa limpede, o bucata cat palma de carne de pui fiarta salata verde sau 300 de grame de broccoli sau spanac fiert.
Gustare: legume fierte, o ceasca cu o lingura de ulei si un ou.
Cina: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.
ZIUA 5
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, trei nuci, trei linguri cu fulgi de ovaz si o ceasca (o jumatate de cana) de lapte degresat, o lingurita cu miere.
Gustare: 300 grame fasole verde, cu o lingura de ulei, si suc de lamaie si verdeata proaspata.
Pranz: supa limpede, o bucata de carne de pui cu legume fierte din supa cate incap intr-o ceasca, o salata verde cat vrei tu de mare, cu o lingura de ulei, suc de lamaie si verdeata.
Gustare: o ceasca de legume simpla si o bucata de branza de doua degete.
Cina: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de broccoli sau fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.
ZIUA 6
Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, o felie de paine integrala cat palma unsa cu unt si trei nuci.
Gustare: 5 masline, o bucata de branza, 2 nuci.
Pranz: spanac inabusit, cat vrei, cu rosii, cate vrei, o bucata de carne de vita sau pui, fiarta si o cana de supa limpede.
Gustare: o bucata de branza, o rosie si un ou.
Cina: peste sau carne (cat palma) la gratar cu cu o lingura de ulei de masline, o cana cu supa limpede. Salata verde cu lamaie.
ZIUA 7
Micul dejun: doua mere, o felie de paine integrala cu unt, o bucata de branza cat doua degete, patru nuci.
Gustare: o rosie, un ou si 2 nuci.
Pranz: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de broccoli sau fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.
Gustare: o conserva mica de peste in suc propriu si o felie de paine integrala.
Cina: peste sau carne (cat palma) la gratar cu o lingura de ulei de masline, o cana cu supa limpede. Salata verde cu lamaie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta slabire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1969 (s) | 23 queries | Mysql time :0.052570 (s)