News Flash:

Exercitiile Kegel, sport pentru muschii vaginali

13 Ianuarie 2011
9993 Vizualizari | 0 Comentarii

Vaginul este un organ muscular si pentru o buna functionare, trebuie sa fie tonifiat si vascularizat corespunzator. Exercitiile Kegel sunt cele mai utile pentru tonifierea musculaturii vaginale. Doctorul Arnold Kegel a inventat in anii 1950 o serie de exercitii pentru intarirea musculaturii vaginale.

Primul pas este sa descoperi care este muschiul pubococigian, acelasi muschi care ajuta la amanarea urinarii cand conditiile nu o permit. Se introduce un deget in vagin si incerci sa contracti muschii in jurul lui. Daca simti muschii incordandu-se in jurul lui, inseamna ca ai un tonus vaginal bun. Acelasi lucru il vei repeta dupa ce incepi exercitiile, pentru a observa progresele.

Prima etapa
La inceput, contracta si relaxeaza muschiul pubococigian de 25 de ori, in doua reprize, zilnic. Vei lucra mai incet la inceput, dar treptat maresti frecventa contractiilor. Cand cele 25 de contractii vor fi facute foarte rapid, poti sa le faci de 50 de ori pe zi. Aceste exercitii nu necesita conditii speciale de antrenament, ci doar vointa. Poti sa le faci ziua cand te uiti la televizor, in metrou sau tramvai in drumul spre serviciu sau chiar la birou. 

Etapa a doua
Etapa a doua consta in controlul duratei contractiei. Contracta muschiul pubococigian si incearca sa-l mentii contractat timp de 3 secunde, apoi relaxeaza-l. Repeta de 25 de ori, in doua reprize, zilnic, apoi urca la 50 de contractii. Rezultate evidente se vad dupa cateva saptamani.

Etapa a treia
A treia etapa include exercitii cu bile vaginale, care exista in orice sex shop, sub diverse forme, marimi si din materiale diferite. Se introduc bilele in vagin si se contracta muschii, astfel incat sa poti misca bilele  fie in sensul expulzarii din vagin fie al introducerii mai in profunzime.

Exista si bile cu vibratii, care iti vor masa muschii vaginali cand tu esti prea obosita, sau cand pur si simplu vrei sa te relaxezi. Rezultatele se vor vedea si in calitatea orgasmului, pentru ca il vei resimti mult mai puternic si mai nuantat.

Dincolo de beneficiile pentru calitatea vietii sexuale, exercitiile Kegel sunt recomandate femeilor care sufera de incontinenta urinara, femeilor care se pregatesc pentru o viitoare sarcina, dar mai ales celor care au nascut deja. O buna tonifiere si vascularizare a vaginului si implicit a uterului este utila in prevenirea cancerului uterin si a altor boli ale aparatului genital femin. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vaginul exercitiile kegel arnold kegel muschiul pubococigian
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1555 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020925 (s)