News Flash:

Exercitii simple pentru o pozitie corecta a corpului

3 Noiembrie 2016
1129 Vizualizari | 0 Comentarii
Foarte multi dintre noi uitam sa mentinem o pozitie corecta a spatelui cand stam la calculator.
Iata 4 exercitii simple, care sa te ajute sa stai mai drept.

Relaxeaza-ti coloana vertebrala
Este important sa iti relaxezi coloana si sa o ajuti sa isi recapete curbura naturala. Astfel, te vei simti mai confortabil sa iti tii spatele drept.

Foloseste cateva carti pentru a-ti face un suport de 6-9 cm pentru cap. (Daca barbia ta este indreptata prea mult spre piept, indeparteaza o carte.) Intinde-te pe jos (sau pe un pres) si pune-ti capul pe carti. Indoaie genunchii, dar tine picioarele pe podea. Tine genunchii departati la o distanta putin mai mare decat latimea soldurilor. Tinand coatele pe podea, impreuneaza-ti palmele in zona de deasupra soldurilor. Stai in pozitia asta cam 10-20 de minute si simte cum ti se relaxeaza coloana.

Imbunatateste-ti postura, scapa de durerile de spate si slabeste fara sa te infometezi cu acest simplu exercitiu japonez

Intareste-ti muschii lombari
Asaza-te cu palmele si cu genunchii pe podea si privirea indreptata in jos. Asigura-te ca palmele sunt paralele cu umerii si ca genunchii sunt paraleli cu soldurile. Respira adanc. In timp ce expiri, ridica bratul drept si piciorul stang si intinde-le cat poti de mult, astfel incat sa bratul, spatele si piciorul sa formeze o linie dreapta (pe cat posibil). Nu te sprijini in soldul drept pentru a te sustine, ci antreneaza-ti muschii lombari. Inspira si coboara bratul si piciorul in pozitia initiala, asigurandu-te ca ambele ating podeaua in acelasi timp. Expira si repeta miscarea cu bratul stang si piciorul drept. Incearca sa faci acest exercitiu de 10-20 de ori.

Intinde-ti umerii
Multe dintre activitatile noastre zilnice, cum ar fi condusul sau statul in fata calculatorului, ne provoaca sa stam cu bratele intinse, ceea ce face ca umerii sa se strambe si muschii pieptului sa se incordeze.
Stai in picioare, cu o distanta intre picioare putin mai mare decat latimea soldurilor. Tine-ti bratele de o parte si de alta a corpului. Indoaie coatele intr-un unghi drept, cu palmele in fata. Tine-ti umerii drepti si incepi sa faci mici cercuri cu bratele.

Stai drept/ dreapta
Stai cu spatele drept, la un perete, cu calcaiele atingand peretele. Asigura-te ca omoplatii si fundul ating peretele. Ar trebui sa fie un spatiu intre curbura spatelui si perete. Incearca sa atingi peretele cu spatele capului, ridicand usor barbia. Stai asa timp de 30 secunde.


pozitie corecta exercitii intinde-ti umerii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1503 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018786 (s)