News Flash:

Exercitii rapide pentru durerile de gat si umeri

13 Decembrie 2011
4525 Vizualizari | 0 Comentarii

Atunci cand nu exista alte afectiuni serioase si motivul pentru care intepenim este rigiditatea posturii pe scaun, la un birou, si inactivitatea fizica, putem incerca cateva metode pentru a inlatura sau calma durerea. Adesea, odata redus stresul si tensiunea din incheieturi si muschi, starea de disconfort dispare sau se diminueaza. Iata cateva exercitii rapide pentru durerile de gat si umeri, potrivit Medlive:

Stati confortabil, dar cu spatele drept pe un scaun si respirati egal si fara agitatie. Repetati fiecare exercitiu de sase ori. In situatia in care va simtiti ametit, opriti-va. Pentru fiecare miscare, numarati in gand de la 22 la 26.

1. Lasati capul in fata, pana cand barbia atinge pieptul si ramaneti acolo cateva secunde. Reveniti usor la pozitia initiala.

2. Lasati capul pe spate, cat de mult puteti, apoi reveniti.

3. Intoarceti capul spre stanga, ca si cum ati privi la cineva peste umar, apoi spre dreapta.

4. Rotiti capul in asa fel incat sa treceti prin toate punctele atinse anterior

5. Ridicati umerii spre urechi si rotiti usor, inainte si inapoi, ca si cum ati desena semicercuri, apoi cercuri.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1472 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014113 (s)