News Flash:

Exercitii fizice recomandate la locul de munca

13 Ianuarie 2013
1761 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca vrei sa poti lucra toata ziua la calculator, intinde bratul in fata si tine cotul drept. Indoaie apoi incheietura mainii in sus si, cu mana opusa, trage usor degetele inspre tine, apasand 15-20 de secunde. Poti sa indoi incheietura mainii si in jos, tot pentru 15-20 de secunde. Repeta procedeul si cu celalalt brat. In timpul acestor exercitii nu trebuie efectuate alte miscari, pentru ca nu cumva sa faci intindere musculara.

Exercitiu de stretching pentru picioare - Prinde-te cu mainile de scaun pentru a-ti mentine o pozitie fixa si executa extensia cu picioarele drepte, lipite si paralele cu podeaua. Flexeaza tinand degetele picioarelor intinse, chiar daca esti incaltat, dupa care ia o pauza. Repeta exercitiul de trei ori si nu uita, desigur, sa respiri corespunzator. In felul acesta, te vei dezmorti si vei fi gata de inca 3-4 ore de munca.

Stretching pentru tendoane - Incruciseaza-ti picioarele si apleaca-te usor in fata pana in punctul in care vei simti o usoara tensiune. Fa apoi schimb de picioare si pune-l pe cel din spate, in fata. Timpul dedicat acestui exercitiu ar trebui sa fie cam 15 secunde.

Asadar, exercitiile de stretching imbunatatesc mobilitatea, previn anumite dureri, precum cele provenite de la afectiunile reumatismale degenerative. Cand esti la birou si simti un disconfort al muschilor si nu mai ai chef de nimic, apeleaza la cateva exercitii de stretching pentru a-ti reincarca bateriile.

Exercitii pentru spate si omoplati - Le poti executa rapid si usor, stand pe scaun, fara a parasi biroul. Stai cu picioarele departate, astfel incat acestea sa se afle la nivelul umerilor si apleaca-te pe spate pana in momentul in care vei simti o usoara tensiune. Pune si mainile la spate, strange omoplatii, relaxeaza-ti muschii spatelui si ramai asa timp de cateva secunde. Repeta acest exercitiu de trei ori.

Relaxeaza-ti bratele! - Incruciseaza-ti degetele si indreapta apoi palmele spre cer. Coatele trebuie sa fie si ele drepte. Ramai asa pentru cat mai mult timp. Incearca sa rezisti macar 20 de secunde. Exercitiile de stretching sunt placute atunci cand se relaxeaza regiunea incordata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

intindere musculara reincarca bateriile relaxeaza-ti bratele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1938 (s) | 23 queries | Mysql time :0.055495 (s)