News Flash:

Exercitii care te ajuta sa ameliorezi sindromul premenstrual

27 Iunie 2011
2293 Vizualizari | 0 Comentarii

Sindromul premenstrual este un termen folosit pentru a descrie varietatea de simptome care intervin in viata unei femei inainte cu doua saptamani de menstruatie. De obicei, aceste schimbari fizice, emotionale si comportamentale inceteaza odata ce menstruatia s-a instalat. Cele mai frecvente semne sunt: oboseala, sensibilitatea si umflarea sanilor, balonare, diaree, constipatie, cefalee, dureri de spate, modificari de apetit, umflarea mainilor, a picioarelor sau a gleznelor (din cauza retentiei de apa), dureri articulare sau musculare.  Aceste probleme pot fi rezolvate cu ajutorul sportului. Iata cateva exercitii care te ajuta sa ameliorezi sindromul premenstrual, potrivit Ele:

1. Pozitia pisicii
Aceasta simpla pozitie de yoga te va ajuta sa eliberezi tensiunea pelviana si durerile abdominale. Acestea sunt unele dintre cele mai frecvente simptome ale sindromului premenstrual. Tot acestea sunt si cele mai inconfortabile. Respiratia este importanta in aceasta pozitie, ajutandu-te sa te misti. 

O respiratie corecta te va linisti si relaxa. Aseaza-te in genunchi, sprijina-te in maini. Inspria si expira aerul, arcuind si curband spatele. Repeta aceasta miscare de cinci ori. 

2. Pilates pentru incepatoare
Intinde-te pe spate, cu genunchii indoiti si talpile lipite de podea. Intinde bratele pe spate, deaupra capului. Incet, ridica bratele deasupra corpului, apoi capul si abdomneul. Strange-te covrig, pana atingi genunchii cu pieptul. 

Vitaminele B1 si B2 amelioreaza sindromul premenstrual. Vezi ce alimente te pot ajuta  

Revino apoi incet la pozitia culcat. Aceasta pozitie clasica de Pilates ofera trunchiului o mai mare mobilitate, masand muschii. Sangele este astfel oxigenat, ajungand in partile dureroase ale abdomenului. Aceste exercitii ajuta la indepartarea senzatiei de balonare. Ai grija insa ca in timpul exercitiului spatele sa fie drept, in stare naturala. 

3. Inot pe spate
Daca dispui de o piscina, inotul pe spate reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de a usura simptomele nedorite ale sindromului premenstrual. Miscarile de inot ajuta la indepartarea durerilor din zona pelviana. Apa este linistitoare, eliberand tensiunea spatelui. Tot cu ajutorului inotului vei scapa si de durerile de cap prezente in aceasta perioada. 

4. Mers alert
Mersul pe jos este indict pentru a vindeca starile de rau prezente in sindromul premenstrual. Incarca-ti MP3-ul cu melodiile preferate si pregateste-te pentru o plimbare revigoranta. Intreg organismul va fi oxigenat, mersul ajutand astfel la indepartarea durerilor. De asemenea, mersul pe jos ajuta la eliberarea endorfinelor. In acest fel te vei simti mai bine si vei putea sa te relaxezi. 

5. Jogging in apa
Daca nu te temi ca vei arata caraghios, joggingul in apa este o metoda eficienta de a indeparta simptomele neplacute. Are un impact mic, nu este dificil de realizat, insa rezistenta pe care apa o opune va actiona ca un masaj general asupra corpului tau. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sindromul premenstrual pozitia pisicii mers alert
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1601 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014688 (s)