News Flash:

Efectele nebanuite ale sportului excesiv asupra organismului

13 Ianuarie 2011
5976 Vizualizari | 0 Comentarii

Sportul face bine organismului, insa exercitiile fizice provoaca si reactii la care cu greu te-ai putea gandi, unele placute, precum orgasmul, altele neplacute, precum balonarea si crampele stomacale. Iata o lista cu efectele nebanuite produse de sportul excesiv, realizata chiar de antrenorii si instructorii de fitness: 

1. Cascatul
Multi oameni casca dupa cateva minute de la inceputul exercitiilor fizice. Desi pana acum cercetatorii nu au aflat exact care e motivul, cascatul ar putea fi un mod al orga­nismului de a face fata schimbarilor de activitate. Astfel, cascatul poate fi un indicator al faptului ca organismul incearca sa se adapteze la modificarile ce tin de respiratie si de dilatarea vaselor de sange (aparute atunci cand faci efort). Medicii atrag atentia ca reprizele indelungate de cascat pot fi un semn ca tensiunea arteriala nu este in limitele normale. 

2. Gaze intestinale
Persoanele care fac mult sport ce implica muschii abdominali au avut de multe ori surpriza acumularii de gaze intestinale. Cel mai frecvent acest lucru se intampla in cazul yoghinilor. Sfatul medicilor in acest caz este de a se evita lactatele, fasolea, broccoli inainte de a face exercitii fizice. 

3. Rinoree
Sportul actioneaza asupra sistemului nervos care controleaza nivelul secretiilor din corp. De aceea, multe persoane se plang ca incepe sa le curga nasul in timpul exercitiilor fizice. In cazul in care exercitiile se efectueaza afara, secretiile nazale se pot declansa si din cauza polenului (daca e vara), a temperaturii sau a umiditatii (daca tempe­ratura e scăzuta).

4. Orgasm
Visul oricarei femei este de a avea un abdomen plat si tonifiat. Motiv pentru care executa sute si sute de exercitii. Multe femei au afirmat ca au avut orgasm in timpul acestor exercitii. 

5. Pocnituri in urechi
In general, problema pocniturilor in urechi apare atunci cand organismul incearca sa mentina o presiune egala intre aerul din afara si cel din urechea mijlocie. Daca efortul depus este foarte mare, sportivii se plang de pocnituri in urechi. Pentru a scapa de aceste zgomote, sportivul trebuie sa inghita in sec, sa caste zdravan sau sa bea multa apa. 

6. Arsuri la stomac
Senzatia de arsura la stomac apare mai ales in cazul celor care practica joggingului sau fac exercitii abdominale, deoarece miscarile respective imping continutul stomacului catre esofag. Pentru a evita aceste senzatii, ar trebui ca exercitiile fizice sa se faca la cel putin doua ore dupa masa. Daca arsura persista, mergeti la medic. 

7. Crampe musculare
Exerctiile fizice ne tonifiaza corpul sin e ajuta sa eliminam surplusul de kilograme. Insa in timpul exercitiilor fizice se elimina apa prin transpiratie, astfel nivelul potasiului scade consi­derabil. In consecinta, se pot produce crampe musculare. Situatia se remediaza simplu, mancand o banana. De asemenea, este indicat sa bem aproximativ 250 de mililitri de apa la fiecare 15-20 de minute, in timpul antrenamentelor. 

8. Dureri de cap
In timpul, dar mai ales dupa exercitiile fi­zice intense, multi tineri se plang de dureri de cap. Motivul acestor stari este efortul fizic care produce dilatarea vaselor de sange din creier. Durerea trece daca sportivii se incalzesc foarte bine inainte de antrenamente si daca respira corect in timpul exercitiilor. De asemenea, ajuta daca nu faceti sport intr-un mediu cu temperaturi ridicate. 

9. Incontinenta urinara 
In timpul exercitiilor intense, ce presupun efort fizic foarte mare, numerosi sportivi de performanta trec prin episoade de pierdere necontrolata a urinei. Pentru a combate incontinenta urinara sunt indicate exercitiile Kegel, care intaresc muschii pelvieni.

Citeste si:

Te scapa de un kilogram pe saptamana fara sport si dieta 

Cum poti arde 400 de calorii in 20 de minute - VIDEO  



sportul orgasmul 1 cascatul 3 rinoree 4 orgasm
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1575 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014899 (s)