News Flash:

Dr. Oz te invata cum sa combati durerea in 7 pasi

7 Decembrie 2017
7433 Vizualizari | 0 Comentarii

In incercarea de a veni in ajutorul oamenilor care sufera de durere cronica, celebrul medic Mehmet Oz a creat un „Plan de combatere a durerii in sapte zile". Cei care ii urmeaza sfaturile ar trebui sa scape de orice problema, incepand de la o mica durere de gat pana la cele de spate, de cap, genunchi sau picioare, iar in acest fel nu vor mai fi nevoiti sa faca abuz de analgezice. Pentru „Planul de combatere a durerii in sapte zile" nu e nevoie de nicio reteta medicala, iar durerea e abordata „strat cu strat", trecand de la muschi la nervi si apoi la sistemul osos. Iata cum combati durerea in 7 pasi:

  • Pasul 1 - Calciu, potasiu si magneziu pentru spate. Sistemul muscular este in fruntea listei cand vine vorba despre dureri. Muschii sunt mecanisme foarte simple, ce functioneaza ca o scara extensibila si asculta comenzile pe care le dam. Blocarea, intepenirea acestora si spasmele resimtite sunt puse pe baza lipsei mineralelor din organism, de aceea in acest caz pastila pentru durere nu ar trebui sa fie un analgezic, ci calciu (de 600 mg), potasiu (de 400 mg) si magneziu (de 200 mg), care trebuie luate zilnic.
  • Pasul 2 - Gentile usoare „protejeaza" gatul. Muschii pot fi, de asemenea, responsabili si pentru durerile de gat si umeri. Mai mult, doctor Oz aminteste si alte trei motive comune pentru spasmele musculare din aceasta zona: o geanta prea grea, presiunea si stresul de peste zi, dar si o pozitie incorecta. Asadar, stati cu spatele drept, evitati situatiile conflictuale si stresul si incercati sa nu purtati genti care sa depaseasca mai mult de trei kilograme. De asemenea, postura in timpul somnului agraveaza durerea de gat. Ar fi bine sa dormiti cu fata in sus, pe o perna care este mai „sculptata" in centru, astfel incat capul sa se aseze bine si sa stea relaxat, nici prea jos, nici prea sus.
  • Pasul 3 - Tinctura de salcie alba versus hernie de disc. Sistemul nervos joaca si el un rol important cand vine vorba despre dureri. In cazul in care aveti de-a face cu o hernie de disc, incercati scoarta de salcie alba, un antiinflamator natural, ce contine salicin si salicilat, impreuna cu alti compusi care au efecte analgezice, sustine specialistul. In ceea ce priveste doza, recomanda patru-sase mililitri de tinctura la un pahar cu apa, de trei ori pe zi.
  • Pasul 4 - Disconfortul provocat de sciatica, diminuat cu o minge. Cand nervul sciatic este inflamat, de multe ori de la hernia de disc, acesta poate duce la amorteala, furnicaturi sau slabiciune, ce incepe in partea inferioara a spatelui si se deplaseaza in jos, spre picior. Solutia doctorului Mehmet Oz pentru sciatica este urmatoarea: „Stand pe un scaun, asezati o minge de tenis sub dumneavoastra, acolo unde, de multe ori, se intinde durerea de spate. Apoi rulati mingea usor, folosindu-va de greutatea si de presiunea corpului. Tineti mingea in fiecare pozitie aproximativ 10-15 secunde, astfel muschii comprimati se pot ridica, iar nervul sciatic nu va mai fi comprimat".
  • Pasul 5 - Gel pe baza de arnica pentru articulatii. Si sistemul osos poate fi responsabil pentru durere. Potrivit unui studiu, solutia pentru durerile articulare este un remediu homeopatic. E vorba despre un gel pe baza de arnica, ce poate avea aceleasi efecte ca ibuprofenul asupra durerii comune, dupa cum sustine doctorul Oz, iar avantajul este ca nu are efecte secundare. Gelul pe baza de arnica e bine sa se aplice pe articulatiile afectate de doua ori pe zi, dimineata si seara.
  • Pasul 6 - Orteze pentru picioare. Durerile de picioare se asociaza, de multe ori, cu cele articulare. „Din moment ce piciorul are peste 26 de oase, impreuna cu mai multe ligamente si tendoane, un singur pas gresit poate cauza probleme instantanee. Solutia o reprezinta insertiile de ortezare. Sunt solutii ieftine, insa tineti cont de faptul ca acest lucru ar putea implica o incercare de a descoperi ce proteza functioneaza cel mai bine pentru tine, situatie care mai da si erori", a spus doctorul Oz.
  • Pasul 7 - Exercitii si condimente pentru cap. Aproape noua din zece femei se plang de dureri de cap. In aceasta situatie exista trei cai de atac: pentru durerile de cap de dimineata, de la pranz si de seara. Cele de dimineata sunt provocate de faptul ca, in timpul somnului, muschii sunt inactivi, iar vasele de sange se pot intari. Solutia ar fi sa va intindeti inainte de a cobori din pat. Trageti genunchii la piept, chiar pana aproape de nas, daca puteti. Aceasta miscare relaxeaza spatele, imbunatateste fluxul de sange si va ajuta sa va treziti usor. Un alt exercitiu ar fi pozitia „cobra". Stand intinsi pe burta, puneti mainile sub umeri si intindeti-le, pastrand soldurile pe pat si impingand in sus partea inferioara a spatelui. Aceasta miscare permite inimii sa se relaxeze, iar sangele va circula mai bine. Pentru durerile de cap de dupa-amiaza, cauzate cel mai adesea de stres, doctorul Oz recomanda condimentarea mesei de pranz cu ghimbir (ajuta la reducerea inflamatiei), turmeric (antiinflamator) si fulgi de ardei rosu (ce contin capsaicina, un analgezic natural). Pentru durerile de cap de seara, ce apar tot din cauza stresului acumulat in timpul zilei, se recomanda ceai de hibiscus. Acesta relaxeaza si previne tensiunea resimtita dimineata.

Sursa: Taifasuri


mehmet oz
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1749 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014343 (s)