News Flash:

Dr. Oz iti recomanda: 6 obiceiuri sanatoase care iti prelungesc viata. Niciunul nu-ti ia mai mult de un minut

5 Ianuarie 2018
12232 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca motivul pentru care nu adoptarea unor obiceiuri alimentare sanatoase este ca nu ai suficient timp, dr. Mehmet Oz, cel supranumit doctorul Americii a creat o lista a practicilor sanatoase care iti prelungesc viata si care nu-ti mai mult de un minut: 

1. Ridica-te la fiecare ora. Un studiu recent in Jurnalul Colegiului American de Cardiologie a aratat ca oamenii care stateau timp de patru sau mai multe ore pe zi, in afara de munca au avut un risc de 50% mai mare de a muri din orice cauza decat cei care stateau mai putin de doua ore pe zi. Ia o pauza pentru a face cativa pasi, cel putin o data pe ora. Fiecare pas conteaza pentru a ajunge la cei 10.000 pe care ar trebui sa-I faceti zilnic.

2. Mananca un ou. Un ou furnizeaza 13% din necesarul zilnic de proteine ​​si doar 4% din numarul mediu de calorii zilnice. In plus, acesta contine o doza consistenta de luteina, un antioxidant care protejeaza ochii de degenerescenta maculara si razele UV. Ouale te ajuta si sa previi boala Alzheimer: galbenus de ou este o sursa importanta de colina, un nutrient care reduce inflamatia la nivelul creierului.

3. Ia crom. Cercetarile arata ca acest  mineral ajuta la mentinerea nivelului adecvat de zahar din sange prin cresterea sensibilitatii celulelor la insulina, si preveniti astfel diabetul de tip II. Inghititi 200 micrograme pe zi de crom polynicotinate.

4. Folositi ata dentara. Bacteriile ascunse intre dinti favorizeaza infectiile gingiilor, ba mai mult pot patrunde in fluxul sanguine, caz in care pot provoca inflamatii in artere. Studii recente au legat bolile gingivale de boli cardiovasculare, disfunctii erectile si infectii respiratorii.

5. Verificati-va pulsul. Inainte de a va ridica din pat, dimineata, masurati-va pulsul. Un studiu 2010 a constatat ca, in raport cu ritmul normal de 60 de batai pe minut, un ritm de 90 sau mai mult creste riscul de deces din cauza unei boli de inima. In cazul in care ritmul cardiac este mare, include in dieta ta mai multe alimente bogate in acizi grasi Omega-3 sau ia suplimente.

6. Automasajul te scapa de stres. Stresul dauneaza fiecarui organ din corpul tau. Pentru ameliorarea rapida, apasati degetele pe partile laterale ale nasului, chiar la radacina lui; apoi treceti doua degete (aratatorul si mijlociul) de-a lungul sprancenelor si terminate cu frecarea usoara a tamplelor. Masaj te ajuta sa scazi nivelul cortizolului si a adrenalinei si stimuleaza producerea de endorfine.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ia crom verificati-va pulsul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1772 (s) | 34 queries | Mysql time :0.025682 (s)