News Flash:

Dr. Oz: Dieta Dash, votata ca fiind cea mai buna. Cum se tine?

17 Februarie 2014
2951 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta Dash a fost declarata al patrulea an la rand ca fiind una dintre cele mai echilibrate diete, arata U.S. News & World Report, citat de celebrul Dr. Oz pe blogul oficial. Dupa ce au fost analizate de catre experti mai multe tipuri de diete, in functie de eficienta lor in slabit, usurinta cu care se tin si valoarea nutritionala pe care o asigura, dieta Dash a iesit invingatoare. 
In schimb, vestitele diete Paleo si Dukan, care presupun un consum ridicat de proteine si unul scazut de carbohidrati s-au situat pe ultimele locuri in topul celor mai echilibrate diete. Potrivit specialistilor, dietele care presupun un consum ridicat de proteine produs deficiente in organism si pot afecta rinichii si inima, potrivit eva.ro. 
Ce este dieta Dash?
Acest regim alimentar a fost conceput de National Institutes of Health pentru a trata hipertensiunea arteriala (care pune in pericol inima si rinichii), insa odata cu acest beneficiu aduce si alte efecte spectaculoase pentru silueta. Dr. Oz spune ca dieta Dash este una echilibrata, nu are nicio legatura cu alte cure de slabire si te ajuta sa-ti pastrezi sanatatea. Te protejeaza de osteoporoza, cancer, boli de inima si diabet, mai adauga specialistul. 
Este limitat consumul de sare, dulciuri si carne
Este o dieta destul de permisiva si un mod sanatos de a te alimenta. Principalul lucru pe care centreaza dieta Dash este acela de a limita consumul de sare, dulciuri si carne, dar in rest se pot consuma cereale integrale, fructe, legume, lactate, nuci si seminte pe parcursul unei zile. Retine ca nu este interzis consumul de carne, insa aceasta nu trebuie sa se regaseasca in cantitati mari in mesele tale zilnice, in special carnea rosie. Poti sa consumi peste sau carne de pui/curcan, insa in cantitati mici. 
Cele doua faze ale dietei propuse de nutritionistul Marla Heller in cartea "The DASH Diet Weight Loss Solution"
Prima faza: Doua saptamani care te ajuta sa-ti subtiezi talia
Alimentele pe care le poti consuma in aceste doua saptamani te ajuta sa reglezi glicemia, astfel incat sa scapi de pofte si sa nu resimti o senzatie acuta de foame.
Astfel ca vei evita alimentele bogate in zaharuri care genereaza cresterea glicemiei.
De evitat:
fructele
cerealele integrale
alcoolul
amidonul
branzeturile, pentru ca au un continut ridicat de sare.
De consumat:
2-3 portii de lactate slabe pe zi (de exemplu o cana cu lapte degresat si un iaurt degresat)
legume cu frunze verzi (spanac, patrunjel, rucola, salata, valeriana)
legume crucifere, cum ar dfi broccoli, conopida, varza, varza de Bruxelles
castraveti
dovleac
ardei
rosii
carne de pui, peste curcan (170 grame) pe zi, insa nu neaparat zilnic
4-5 portii pe saptamana de fasole boabe, naut, linte
nuci si seminte crude
somon si macrou pentru continutul lor in grasimi bune
avocado
ulei de masline, nuci, rapita, presat la rece.
A doua faza
Vei continua sa consumi alimentele pe care le-ai consumat in primele doua saptamani, insa se mai adauga si altele:
cereale integrale
fructe (4-5 portii)
lapte si iaurt, degresate (2-3 portii pe zi)
dulciuri sanatoase (3-4 portii pe saptamana)
alcool (ocazional cate un pahar de vin rosu).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta dash dr oz diete eficienta slabit
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2129 (s) | 34 queries | Mysql time :0.060699 (s)