News Flash:

Dr. Oz: 6 surse surprinzatoare de proteine

19 Ianuarie 2014
2341 Vizualizari | 0 Comentarii
Naut
Avocado este untul oferit de Mama Natura, cu un continut ridicat de antioxidanti, numai grasimi bune si proteine de calitate.
Proteinele nu se gasesc doar in carne, oua si lactate. Exista o multime de alte legume, nuci, seminte care au un continut la fel de important de proteine. Important este sa le cunosti si sa profiti de beneficiile lor, astfel incat sa nu exagerezi cu consumul proteinelor de origine animala care creeaza o acidoza in organism si ingreuneaza foarte mult digestia. 
Potrivit expertului, avem nevoie de 50 de grame de proteine pe zi. Acestea ne ajuta sa fim mai energici, sa rezistam mai usor in fata tentatiilor culinare de tot felul si sa ardem grasimile in plus. 
Iata care sunt cele mai surprinzatoare surse de proteine pe care le recomanda celebrul Dr. Oz:
1. Avocado
Untul oferit de Mama Natura, dupa cum il numeste Dr. Oz este unul dintre cele mai importante surse de antioxidanti, grasimi bune, dar si proteine. Fructele de avocado pot sa inlocuiasca untul din lapte de vaca, aducand numai grasimi benefice pentru sanatatea ta. Potrivit expertului, o cana cu avocado contine 4 grame de proteine. Il poti folosi in salate, la dressing-uri, smootjies, sandvisuri sau prajituri. 
2. Naut
In doar o jumatate de cana cu naut se regasesc mai mult de 7 grame de proteine. Potti sa-l folosesti in tocanite, ciorbe, pateuri, supe-crema, dar si salate. Pentru orice reteta cu fasole uscata poti sa diversifici si sa o inlocuiesti cu nautul.
3. Semintele de canepa
Au un continut foarte mare de proteine si grasimi bune. Potrivit expertului, 30 de grame de seminte de canepa contin 6 grame de proteine, aproape la fel de mult precum un ou, sustine Dr. Oz. Le poti presara peste cereale, salate, supe, mancaruri, smoothie-uri sau sa faci lapte amestecandu-le in blender cu apa si putina sare de mare.
4. Mazarea verde
O cana cu mazare verde contine 8 grame de proteine. De asemenea, vei adauga si doza zilnica de vitamina C care este recomandata. Nici fibrele nu lipsesc din mazare, lucru care va ajuta digestia si vei arde mai usor grasimile.
5. Semintele de dovleac crude
Sunt bogate in grasimi bune, dar si proteine. Potrivit expertului, 30 de grame de seminte de dovleac aduc 9 grame de proteine. Nu ai niciun motiv sa nu le incluzi in dieta, cu atat mai mult cu cat au si rolul de a preveni formarea viermisorilor intestinali. Foloseste-le in salate, supe, smoothie sau alaturi de cerealele integrale de la micul dejun.
6. Rosiile uscate la soare
O cana cu rosii uscate contine 8 grame de proteine. Foloseste-le in sosurile pentru paste, tocanite, salate sau in orice preparat care contine boabe de fasole/naut. (sursa: eva.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

avocado antioxidanti grasimi proteine 1 avocado 2 naut
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1957 (s) | 34 queries | Mysql time :0.060391 (s)