News Flash:

Dr. Oz: 6 alimente hranitoare care au doar 100 de calorii pe portie

13 Martie 2013
2696 Vizualizari | 0 Comentarii
Si alimentele sanatoase pot sa aduca un aport insemnat de calorii. Dr. Oz te invata cat sa mananci ca sa nu-ti sabotezi dieta si sa faci alegerile corecte.
Pe langa cele trei mese principale si doua gustari pe care ar trebui sa le ai in fiecare zi, exista diverse alimente pe care le consumi fara sa le contorizezi. Aici vorbim despre bauturile indulcite, cafeaua cu lapte sau frisca, diverse combinatii indulcite care au la baza cafeaua sau imbucaturile pe care le iei atunci cand iti spui doar ca gusti ceva. Toate se aduna, iar in final pot sa aduca un aport mult mai ridicat de calorii, decat ai fi crezut. Asta nu inseamna ca trebuie sa stai la fiecare masa ca sa-ti calculezi caloriile, ci doar sa cunosti cateva lucruri despre ce alimente hranitoare poti sa consumi in siguranta si in ce cantitate ca sa iti poti contoriza mai bine mesele. 
Iata pe ce alimente te poti baza pentru ca asigura nutrienti importanti pentru organism si daca le consumi in anumite cantitati ele nu vor aduce mai mult de 100 de calorii, dupa cum ne asigura celebrul Dr. Oz:
1. Orezul brun
O jumatate de cana cu orez brun fiert nu are mai mult de 100 de calorii, sustine Dr. Oz. Prin urmare, este un aliment pe care te poti baza, deoarece pe langa faptul ca este foarte satios si hipocaloric daca este consumt in cantitati normale, el asigura un aport semnificativ de magneziu, fier, proteine si vitamine din complexul vitaminic B. Ca sa obtii o masa echilibrata si cu proteine complete, Dr. Oz recomanda sa asociezi orezul brun cu boabele de fasole neagra, deoarece impreuna asigura cei noua aminoacizi esentiali pentru organism. 
2. Afinele
O cana si un sfert cu afine nu are mai mult de 100 de calorii, sustine Dr. Oz. Aceste fructe sunt esentiale datorita antioxidantilor din continutul lor, avand proprietati anti-imbatranire, de intarire a sistemului imunitar si de protejare a ficatului. Un alt motiv intemeiat pentru care ar fi bine sa le consumi zilnic atat proaspete cat si congelate este dat de faptul ca previn infectiile de tract urinar si hranesc creierul.
3. Broccoli
Trei cani si jumatate de broccoli nu au mai mult de 100 de calorii, sustine Dr Oz. Aceasta leguma trebuie sa fie un aliment de baza pe care il poti consuma in siguranta, deoarece este una dintre cele mai bune surse usor asimilabile de calciu. Precum celelalte legume din familia cruciferelor (conopida, varza, varza de Bruxelles, gulia), broccoli contine sulforafan, o substanta anticancerigena care este mai usor de absorbit atunci cand consumi aceasta leguma in stare cruda.
4. Castraveti
Trei castraveti de marime medie nu au mai mult de 100 de calorii, sustine Dr. Oz. Nu uita de castraveti in salatele pe care le prepari, deoarece acestia sunt o sursa importanta de vitamina C, magneziu si siliciu care au efect diuretic, impiedica balonarea, si mentin pielea ferma. 
5. Migdalele
15 migdale nu au mai mult de 100 de calorii, sustine Dr. Oz. Reprezinta o gustare sanatoasa, fiind recomandat ca atunci cand iti permiti sa le hidratezi in apa macar o ora inainte de a le consuma. Migdalele sunt hranitoare, au un continut ridicat de proteine, acizi grasi omega-3 si vitamina E. Toti acesti nutrienti sunt esentiali pentru creier, inima si piele. 
6. Merele
Un mar mediu nu are mai mult de 100 de calorii, sustine Dr. Oz. Acest fruct este esential pentru sanatate si recomandat de toti medicii din lume pentru ca este bogat in antioxidanti, pectina care scade colesterolul rau si in quercetina care protejeaza inima de inflamatii. (sursa: eva.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentele sanatoase dieta 2 afinele 3 broccoli 4 castraveti 6 merele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1569 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014211 (s)