News Flash:

Dr. Oz: 5 alimente care vindeca durerile de cap si elibereaza tensiunea

20 Ianuarie 2014
2137 Vizualizari | 0 Comentarii
Durerile de cap pot sa fie tratate cu succes cu ajutorul unor alimente. Alaturi de un medic neurolog, celebrul Dr. Oz te invata care sunt aliatii tau in lupta cu durerea de cap.
1. Quinoa
Daca te confrunti adesea cu migrene, Dr. Oz iti recomanda consumul alimentelor care contin riboflavina sau vitamina B2. Potrivit celor mai recente cercetari, riboflavina are capacitatea de a reduce incidenta durerilor de cap cu pana la 50%, datorita efectului sau stimulator asupra creierului. Doza recomandata este de 400 miligrame pe zi si o gasesti in alimente precum quinoa, sparanghel, ciuperci sau un pahar cu lapte degresat.
2. Bananele
Estrogenul este responsabil de faptul ca femeile se confrunta mai des cu migrene decat barbatii. Acestea apar mai ales inainte sau in timpul ciclului menstrual cand nivelul de estrogen este mai scazut. 
Solutia oferita de specialisti este aceea de a consuma magneziu, deoarece acest mineral calmeaza sistemul nervos. Doza zilnica recomandata este de 450 miligrame si gasesti magneziul in alimente precum spanacul, cartofii dulci, bananele, semintele de floarea-soarelui si semintele de susan. 
3. Tonul
Durerea de cap cauzata in situatii de stres si tensiune poate sa fie tratata cu ajutorul coenzimei Q10.
Aceasta are un rol esential pentru sanatatea vaselor sanguine, eliminand tensiunea si usurand durerea de cap cu care te confrunti cand esti stresata. Doza zilnica recomandata este de 100 miligrame de trei ori pe zi si o gasesti in alimente precum macoul, tonul, ouale, broccoli si conopida.
4. Pepenele rosu
Atunci cand organismul este foarte deshidratat poate sa apara durerea de cap. Ca sa contracarezi acest efect trebuie sa consumi multe lichide, dar si alimente bogata in apa cum ar fi pepenele rosu, capsunile, grepfrutul, pepenele galben si ananasul. O portie pe zi poate sa te scuteasca de o durere de cap insuportabila. 
5. Somonul 
Grasimile bune omega-3 au un rol antiinflamator, de aceea pot sa fie de folos atunci cand te confrunti cu dureri de cap frecvente. Le gasesti in pestii grasi (macrou, ton, somon, ansoa, sardine, hering), dar si in avocado, ulei de masline, nuci si seminte de canepa/dovleac. Dr. Oz recomanda cate doua portii pe saptamana de peste gras si inlocuirea untului cu uleiul de masline la preparatele gatite. (sursa: eva.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente 1 quinoa 2 bananele 3 tonul 5 somonul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1644 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016372 (s)