News Flash:

Doctorul Mihaela Bilic dezvaluie 10 reguli simple pentru a avea o dieta sanatoasa

10 Mai 2019
564 Vizualizari | 0 Comentarii
Mihaela Bilic

In cartea “Sanatatea are gust”, nutritionistul Mihaela Bilic face un decalog al regulilor alimentelor si obiceiurilor sanatoase care ne vor ghida oricand intr-un program incarcat sau o perioada aglomerata pentru a face cele mai bune alegeri.

1.Consumati zilnic 3-5 portii mici de produse fainoase.
2.Optati pentru carne rosie slaba sau alba de 3-5 ori pe saptamana.
3.Mancati produse lactate degresate o data sau de doua ori pe zi.
4.In privinta oualor, consumul optim se situeaza intre 3 si 5 bucati pe saptamana.
5.Mancati peste cat mai des si aveti grija ca saptamanal, sa includeti in meniu o portie, doua de peste gras.
6. Fructele se consuma zilnic, in cantitati mici.
7. Mancati zilnic, din belsug, legume proaspete, de preferat de sezon, si folositi cu generozitate condimente.
8. Consumati saptamanal minimum doua portii de leguminoase (fasole, naut, linte).
9.Mancati zilnic grasimi neprelucrate termic (o lingura de ulei sau un cub de unt) si seminte si fructe oleaginoase de 3-5 ori pe saptamana.
10.Consumati doar ocazional alcool si dulciuri. D.G.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta sanatoasa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1462 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014107 (s)