News Flash:

Dietele de slabit pe mapamond. Vezi cum reusesc sa-si reduca greutatea brazilienii, norvegienii sau japonezii

23 Februarie 2011
2511 Vizualizari | 0 Comentarii

Milioane de persoane in lume, ingrijorate ca acul cantarului a depasit cote alarmante, renunta la obiceiurile nesanatoase.  Alaturi de sport, o dieta saraca in grasimi, te poate ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. Iata insa cateva dintre secretele pierderii in greutate la alte popoare:

Thailandezii se bazeaza pe mancarea condimentata
Bucataria thailandeza poate fi considerata una in care se gatesc mancaruri condimentate si poate contribui la pierderea kilogramelor in exces. Cand o persoana consuma alimente picante, va manca mai putin, va bea mai multa apa si va interveni mai repede senzatia de satietate, considera expertii. 

Indonezienii slabesc postind
Indonezienii sunt binecunoscuti pentru postul periodic pe care il tin: nu beau si nu mananca de la rasarit pana la caderea noptii decat o cantitate mica de orez si apa. Aceasta nu este chiar cea mai buna metoda de a pierde in greutate. 

Japonezii, atenti la ce si cum mananca
Japonezii au cel mai scazut nivel de obezitate din lume: de numai 3%. Acest lucru se datoreaza, probabil, dietei bogate in peste, legume, fructe, tofu. Japonezii mananca incet si atent. Cel mai important pentru ei este sa consume portii mici de alimente. Nu numai ca produsele alimentare pe care le consuma sunt sanatoase, dar acestea sunt gatite in abur. Foarte putine din preparatele japoneze sunt prajite.

Norvegienii se axeaza pe miscare
Majoritatea norvegienilor sunt active si nu scapa niciun weekend fara mici excursii sau plimbari. In timpul iernii practica diverse sporturi. Alaturi de o dieta atenta, sportul, face parte dintr-un stil de viata sanatos.

Rusii consuma fructe si legume
Rusii folosesc fructele si legumele din propriile gradini. Atata timp cat nu sunt prajite, legumele ofera calorii putine si au un continut ridicat de substante nutritive.  

Ungurii prefera muraturile
Ungurii mananca destul de multe alimente murate, cum ar fi castravetii, dar si diferite tipuri de ardei. Muraturile au un numar redus de calorii si pot fi parte a unei diete sanatoase. Deseori efectul acestora este asemanator cu cel al alimentelor picante sau condimentate. S-a demonstrat deja ca persoanele care consuma in mod constant muraturi (alimente care contin otet), isi mentin mai usor greutatea corporala. Aceasta este premisa si in dieta pe baza de otet de mere. 

Brazilienii slabesc cu orez si fasole
Brazilienii mananca orez si fasole la aproape fiecare masa. Aceste alimente furnizeaza o multime de fibre si confera rapid senzatia de satietate. Cercetarile au demonstrat ca o dieta care implica in mod constant consumul de orez si fasole, scade riscul unei persoane de a deveni supraponderal cu peste 15%. Secretul brazilenilor consta in faptul ca orezul si fasolea nu se prajesc. 





Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1676 (s) | 34 queries | Mysql time :0.024720 (s)