News Flash:

Dieta-soc din Marea Britanie: 8 kilograme in 2 saptamani

3 Martie 2011
8188 Vizualizari | 0 Comentarii

Acest regim de slabire este structurat pe 4 saptamani: saptamana lichidelor, saptamana legumelor, saptamana proteinelor si saptamana carbohidratilor. Pe tot parcursul dietei, sunt interzise: prajelile, dulciurile si alcoolul. Dieta-soc a fost conceputa de nutritionistii britanici, alarmati de numarul mare de obezi din Regat.

1. Saptamana lichidelor
Timp de o saptamana vei consuma doar apa, ceai, lactate degresate (lapte si iaurt), sucuri de fructe (obtinut in casa prin stoarcere), supa degresata (fara carne, legume sau taitei). Se recomanda repaosul la pat si controlul medical strict.

2. Saptamana legumelor
In aceasta perioada, pe langa lichidele din prima saptamana, poti consuma legume proaspete sau fierte la abur. Se recomanda minim doua mese pe zi alcatuite doar din legume divers colorate. De asemenea, plimba-te (minim 30 de minute) sau fa exercitii usoare acasa.

3. Saptamana proteinelor
Nutritionistii sustin ca, dupa primele doua saptamani, persoanele obeze vor reusi sa "scape" de aproximativ 8 kilograme. Proteinele trebuie introduse in alimentatie cu mare atentie. Se poate consuma: carne slaba de pui sau curcan fara piele (maxim o portie pe zi, de marimea unui pachet de carti de joc) preparata la gratar sau fiarta, peste slab la gratar sau la cuptor cu legume (2-3 ori/saptamana), branza de vaci slaba (3 ori/saptamana), 1-2 oua/saptamana.

In aceasta saptamana puteti consuma si alimente din primele doua saptamani de cura. In aceasta perioada, vei mai slabi minim 3 kilograme insa, daca iti doresti sa dai jos mai multe, atunci poti repeta aceasta saptamana a proteinelor de 3-4 ori, pana slabesti atat cat ai nevoie. Exercitiile fizice sunt obligatorii (minim 40 de minute zilnic).

4. Saptamana carbohidratilor
Dupa ce procesul de slabire s-a instalat confortabil, in aceasta a patra saptamana de dieta poti reveni treptat la normal. Asta nu inseamna ca revii la alimentele fast-good. Poti consuma: 4-5 felii de paine integrala/saptamana, paste integrale (1-2 portii foarte mici pe saptamana si doar in combinatii cu legume), 200 g orez brun/saptamana cu legume, 1-2 cartofi fierti/saptamana.

Important este sa nu amesteci proteinele si carbohidratii la aceeasi masa, iar specialistii recomanda sa iti structurezi dieta astfel:

Mic dejun: paine integrala cu o slata de rosii;
Gustare: citrice (1 fruct);
Pranz: masa cu proteine (pui cu salata sau supa de pui) sau carbohidrati (paste integrale cu sos de rosii);
Gustare: iaurt degresat;
Cina: lichide.

Dupa 4 saptamani va trebui sa faci minim o ora de miscare pe zi (mers pe jos in ritm alert, bicicleta, inot, alergare). Daca te afli sub control medical, aceasta dieta o poti tine pana pierzi toate kilogramele in plus.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta-soc saptamana lichidelor saptamana legumelor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1444 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014426 (s)