News Flash:

Dieta revolutionara a lui dr. Oz te scapa de 5 centimetri in talie, in doar doua saptamani

16 Decembrie 2017
3374 Vizualizari | 0 Comentarii

Combinatiile potrivite de alimente te pot ajuta sa arzi grasimea nedorita si sa scapi de surplusul de kilograme. Dr. Mehmet Oz vine in ajutorul celor care vor sa slabeasca cu o dieta revolutionara care se bazeaza pe legume cu un indice glicemic redus si portii mici de proteine. Urmand acest regim de slabire, in doua saptamani, vei pierde din talie 5 centimetri.

Planul acestei curi de slabire este bazat pe a sti ceea ce tine de foame organismului tau, ce ii arde caloriile, ce ii ofera senzatia de foame si pe cea de satietate. Un truc util este de a folosi farfurii mai mici pentru a mentine reduse portiile de mancare.

Dr. Oz te invata cum sa scapi de grasimea din talie consumand grasimi

Ce este permis sa mananci?
Dr. Oz dieta ofera o lista lunga cu recomandari alimentare: fructe si legume proaspete, proteine din carne slaba (precum piept de pui fara pielite, somon si cereale integrale).

Nu ai voie sa te atingi de: zahar, faina alba, grasimi saturate si grasimi trans. Poti bea alcool insa nu mai mult de un pahar pe zi, la finalul cinei. Tine minte: alcoolul contine calorii, iar daca intreci masura, poti ajunge sa mananci mai mult decat aveai de gand.

Iata de ce trebuie sa tii cont cand urmezi dieta dr. Oz :

  • - incepe ziua cu o cana de apa fierbinte in care sa pui jumatate de lamaie; mai poti servi si o bautura smoothie (reteta este mai jos) si un ceai verde;
  • - mananca zilnic o jumatate de orez brun, fiert;
  • - foloseste grasimile sanatoase din alimente cu moderatie (de exemplu poti consuma avocado sau ulei de masline)
  • - in privinta produselor lactate, limiteaza-te la o cana cu iaurt grecesc in proportie de 2%
  • - poti manca in cantitate nelimitata legume cu indice glicemic redus (vezi in cele ce urmeaza) si supa detoxifianta (reteta este prezentata, de asemenea, putin mai jos);
  • - poti manca, de asemenea, hummus si castraveciori murati;
  • - este necesar sa iei un medicament probiotic dimineata;
  • - este indicat sa iei si multivitamine (de preferinta jumatate de pastila dimineata, iar cealalta jumatate seara);
  • - fa o baie de detoxifiere in fiecare seara (pune doua cesti de sare Epsom si o ceasca de bicarbonat de sodiu in cada).


Sfaturile Dr. Oz pentru arderea grasimilor

Alimente pe care trebuie sa le elimini

  • - carbohidratii cu amidon (exceptand ½ ceasca de orez brun);
  • - indulcitorii artificiali (incluziv sucul dietetic);
  • - zaharul alb;
  • - alcoolul;
  • - cafeina (este permis doar ceaiul verde);
  • - lactatele (exceptand iaurtul grecesc);
  • - nu sunt permise mese intre orele 20:00 - 8:00;
  • - nu este nevoie de exercitii fizice in mod neaparat, dar sunt recomandate pentru o mai buna eficienta a dietei.


Reteta smoothie pentru micul dejun:

  • - 2 lingurite pudra de proteine de orez
  • - 2 lingurite de seminte de in
  • - ½ cana de afine, coacaze, zmeura sau mure neindulcite congelate
  • - ½ banana
  • - o cana lapte de migdale neindulcit

Mod de preparare: Se amesteca toate ingredientele pana cand se obtine consistenta dorita.

Retea pentru supa detoxifianta

  • - 2.80 l apa
  • - o ceapa mare, taiata bucati
  • - 2 morcovi feliati
  • - o cana de dovleac taiat in cuburi mari
  • - o cana radacini de legume (napi, pastarnaci)
  • - 2 cani de verdeturi maruntite (napi, patrunjel, sfecla, papadie)
  • - 2 tulpini de telina
  • - ½ cana varza
  • - 4 felii de ghimbir
  • - 2 catei de usturoi (cruzi)
  • - sare marina (dupa gust)

Mod de preparare: se adauga toate ingredientele la un loc in apa fiarta pentru aproximativ 60 de minute (este posibil sa dureze putin mai mult). Se fierbe pana incepe sa capete gust. Dupa aceea se raceste, se elimina legumele fierte si se pune intr-un recipient sigilat in frigider. Se incalzeste putin si se beau cate trei sau patru cani pe zi.

Legumele cu indice glicemic redus

  • - anghinare
  • - sparanghel
  • - germeni de bambus
  • - germeni de fasole
  • - germeni de varza creata (Bruxelles)
  • - broccoli
  • - conopida
  • - telina
  • - castravete
  • - ridiche alba
  • - ridiche rosie
  • - vanata
  • - praz
  • - linte
  • - fasole (verde, colorata, naut)
  • - ciuperci
  • - bama
  • - ceapa
  • - ardei
  • - nap
  • - dovlecel
  • - mazare
  • - sfecla
  • - rosie
  • - castane comestibile
  • - macris de balta (nasturel)
  • - varza (diferite sortimente)
  • - salata de verdeturi (cicoare, andiva, laptuca, spanac, rucola, varza rosie, nasturel)


Recomandari: Nu se impun, dar se recomanda sa faci si exercitii fizice. Rutina ar trebui sa includa o jumatate de ora pe zi de activitate cardiovasculara precum mersul pe jos (cam opt km zilnic), plus intarirea fortei musculare.

Dieta bazata pe indicele glicemic scazut

sursa: yve.ro


arzi grasimea mehmet oz
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1746 (s) | 34 queries | Mysql time :0.036356 (s)