News Flash:

Dieta recomandata femeilor insarcinate

6 Ianuarie 2014
980 Vizualizari | 0 Comentarii
Face parte din "fisa postului" unei femei insarcinate sa rontaie intruna si sa-i fie mai mereu foame. Chiar daca ai un program incarcat, fa-ti o prioritate din a manca macar de trei ori pe zi. Gandeste-te ca, daca mananci regulat si cat mai variat, vei castiga energia, vitaminele si mineralele de care ai nevoie in sarcina. Iar daca ai timp, incearca sa mananci putin si des (de 5-6 ori pe zi) - nivelul de energie se va mentine ridicat si, in plus, vei suporta greata mai usor.
Vei constata ca, in ciuda dietei tale sanatoase, sarcina isi cere drepturile: va trebui sa maresti cantitatea de proteine, vitamine, minerale (precum acidul folic si fierul) si calorii (pentru energie).
Ti se intampola sa poftesti la un bol mare de paste? Organismul tau are probabil nevoie de carbohidrati. Insa ar fi bine sa alegi un sos sanatos, pe baza de rosii si patrunjel, in locul unuia gras, cu smantana.
In general, pentru fiecare "nevoie" exista o varianta sanatoasa, astfel ca nu va trebui sa te abtii, ci doar sa judeci putin inainte de a-ti umple farfuria.
Ce contine o dieta corecta?
2-5 portii de legume si fructe proaspete (bine spalate);
4-6 portii de lapte si produse lactate (branza, iaurt)
6-11 portii de produse fainoase (paine, biscuiti, paste, orez, cereale)
3-4 portii de carne si alimente bogate in proteine (fasole uscata, oua, nuci)
6-8 pahare de apa, suc de fructe sau lapte.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

gravida dieta vitamine minerale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2030 (s) | 34 queries | Mysql time :0.059456 (s)