News Flash:

Dieta pentru un ten stralucitor

29 Noiembrie 2011
2131 Vizualizari | 0 Comentarii

Un ten stralucitor, perfect hidratat si fara probleme majore este ceea ce urmarim atunci cand ne cumparam toate produsele de ingrijire din comert. Insa, de foarte multe ori, rezultatul este unul nul sau, mai rau, unul devastator pentru pielea ta din cauza combinatiilor nocive de ingrediente pe care le contin cremele din comert.

Uleiurile vegetale presate la rece sunt, sustine dr. Oz intr-un episod al show-ului sau "The Dr. Oz Show", cele mai hranitoare pentru ten si impiedica aparitia prematura a ridurilor. Poti alege uleiul de cocos, uleiul de tamanu, uleiul de Monoi de Tahiti, uleiul de argan, uleiul de jojoba, untul de shea si multe altele care asigura o hidratare optima tenului.

Dar, inainte de a te ingriji de exterior este esential sa adopti o dieta sanatoasa daca vrei ca tenul tau sa aiba stralucire si sa radieze de sanatate. Iata care sunt recomandarie alimentare pe care le-a dezvaluit Dr. Oz in emisiunea sa. Ce alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta:

1. Daca ai pielea uscata: avocado, oua, leguminoase, nuci si alte oleaginoase in stare cruda.

Ca adjuvant, prepara de cateva ori pe saptamana o masca hidratanta cu miere de albine si avocado, lasa sa actioneze 10-20 minute si indeparteaza cu apa calduta.

2. Daca ai probleme cu ridurile: somonul.

3. Pentru protejarea pielii de razele ultraviolete: ceai verde.

4. Pentru stimularea productiei de colagen: rodii.

Ca adjuvant, aplica branza din soia (tofu) pe locurile cu probleme, deoarece s-a demonstrat ca tofu are capacitatea de a creste productia de colagen.

Daca ai probleme cu pungile sub ochi dimineata la trezire, dr. Oz recomanda sa stai 10 minute cu felii de tofu sub ochi, in fiecare zi timp de doua saptamani.

Elemente esentiale pentru piele
Cei mai importanti nutrienti care asigura sanatatea pielii sunt: vitaminele C, E, A si acizii grasi omega 3.

Surse de vitamina A: morcovi, caise, papaya, spanac.
Surse de vitamina E: portocale, lamai, spanac, migdale.
Surse de vitamina C: broccoli, legume cu frunze verzi, macese, catina, mango, ardei, patrunjel.
Surse de acizi grasi omega 3: peste gras (somon, hering, sardine, macrou, ansoa), algele marine, avocado, uleiul de masline extravirgin, nuci crude.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dr oz pentru pentru stimularea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1474 (s) | 23 queries | Mysql time :0.011985 (s)