News Flash:

Dieta pentru obtinerea abdomenului plat

21 Octombrie 2011
2722 Vizualizari | 0 Comentarii

Formula abdomenului plat a fost creata de Charly Cohen, un trainer certificat si un nutritionist care s-a specialist in tehnici de reducere a grasimii si antrenare a muschilor. Cohen este de parere ca orice ai auzit pana acum despre obtinerea unui abdomen plat este un mit. " Uita de dietele de infometare. Uita de orele petrecute infometandu-ne". 

Aceasta formula inventata de Cohen ne ofera o metoda care sa ne ajute sa obtinem corpul pe care ni l-am dorit intotdeauna, dar, mai important este sa inveti sa il mentii odata ce ai ajuns acolo. Dieta abdomenului plat nu necesita ca tu sa urmezi anumite reguli stricte, dar ne permite sa ne adaptam anumitor reguli pentru ca ele sa se potriveasca stilul nostru unic de viata si telurile noastre. 

Aceasta dieta este impartita in opt module, fiecare avand cate un subiect specific. Cohan explica diferenta dintre o dieta fada si un stil de viata sanatos. Nu exista alimente specifice care sunt responsabile pentru grasimea abdominala, care pot cauza imbalonarea si retentia excesiva de apa. Nu trebuie sa eviti aceste alimente, dar poti sa tii minte ca produsele lactate, fasolea, broccoli, varza si sarea trebuie sa fie limitate. Carbohidratii nu trebuie sa fie limitati cu exceptia persoanelor care au rezistenta la insulina.

Recomandarile generale de diete sunt restrictionarea caloriilor pentru o perioada de 10-12 saptamani. Aceasta este urmata de o perioada de 10-14 zile atunci cand iei o pauza de la dieta. O data pe saptamana ai o zi in care poti sa trisezi, atunci cand poti sa mananci liber. Scopul acestor pauze este sa te asiguri ca metabolismul tau nu incetineste, ceea ce se intampla de obicei la o dieta pe termen lung.

Alimente recomandate:
- Fructe, legume, orez, cartofi, paine, paste, somon, hering, piept de pui, curcan, avocado, oua, nuci, seminte, ciocolata neagra, ulei de masline. 
Cohan recomanda de asemenea anumite exercitii fizice pentru a spori metabolismul prin cresterea masei musculare. Si ridicarea greutatilor este recomandata.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente recomandate
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1529 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021011 (s)