News Flash:

Dieta la ore fixe: -7 kg in doua saptamani

12 Septembrie 2019
261 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7340 RON (-0.0014)
USD: 4.2803 RON (+0.0149)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Supranumita si „dieta dupa ceas“, dieta Crono iti garanteaza pierderea a cinci pana la sapte kilograme in doua saptamani, respectand principiile unei alimentatii sanatoase.Singura provocare este sa ai un program fix al meselor.

Ritmurile biologice ale organismului sunt gestionate de ciclul cortizolului, un hormon responsabil de asigurarea reglarii metabolismului nutritional. Crono-nutritia se bazeaza pe aceste ritmuri, pentru a manca la momentul potrivit si in cantitatea potrivita. Mai exact, principiul pe care se bazeaza aceasta dieta il este acela ca organismul asimileaza alimentele in mod diferit, in functie de momentul zilei si de ora la care au fost consumate.

Dieta Crono presupune patru mese pe zi, dintre care prima masa trebuie sa fie copioasa. Sunt permise alimentele grase, iar gustarile trebuie sa contina glucide (fructe si derivate, chiar si ciocolata neagra) si grasimi vegetale (oleaginoase, avocado, masline). Masa de pranz si cina trebuie sa contina cate un singur fel de mancare. De asemenea, zaharul trebuie exclus pe parcursul dietei.

Dieta la ore fixe – Planul dietei

Ora 7.30 Micul dejun

Aceasta masa trebuie sa contina grasimi si carbohidrati.

Meniul este urmatorul:

100 g branza + 70 g paine + 20 g unt + bauturi calde fara adaos de lapte sau de zahar

Ora 10.30 Gustare

30 g ciocolata neagra sau un bol mic de nuci, alune, fistic sau unul cu masline sau avocado.  Poti manca un bol mic de fructe uscate (caise, stafide) sau unul cu fructe proaspete. Atentie! Nu le poti combina! Gustarile trebuie sa fie compuse dintr-o singura categorie de alimente.

Ora 13.30 Pranzul

Aceasta masa trebuie sa fie consistenta. Astfel, pranzul trebuie sa contina carbohidrati – paste, orez, mazare ori supa de legume, dar si carne slaba.

Meniul este urmatorul:

250 g carne (alba sau rosie) sau 250 g peste, iar in ceea ce priveste garnitura, poti alege intre orez, paste, cartofi la cuptor sau piure.

Ora 16.30 Gustare

Ai la dispozitie aceleasi variante de la gustarea de dimineata.

Ora 19.30 Cina

Alimentele pe care le consumi la cina trebuie sa fie usor digerabile, dar hranitoare. Atentie! Dupa cina nu trebuie sa mai mananci vreo gustare, deoarece alimente trebuie sa aiba timp sa fie digerate inainte de somn.

Meniul este urmatorul:

Peste slab sau fructe de mare la discretie sau 120 g carne alba impreuna cu un bol mic de legume. sursa: clickpentrufemei.ro
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete slabire ceaiuri slabire grasime abdominala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1699 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014838 (s)