News Flash:

Dieta Günter: slabeste mancand hrana vie

16 Ianuarie 2018
7592 Vizualizari | 0 Comentarii

Stresul, ritmul de lucru alert, mesele neregulate, dar si consumul produselor fast-food sau junk-food sunt doar cativa dintre factorii care duc la acumularea kilogramelor in exces. Pentru a scapa de acestea, medicul german Ernst Günter a creat un regim bazat pe hrana vie, care garanteaza ca dupa doua saptamani de cura nu numai ca iti intaresti sistemul imunitar, dar te scapa si de grasime, ba chiar si de unele boli. Potrivit medicului german, cura este inspirata din metoda de vindecare a medicului antic Hypocrate. Günter sustine in cartea sa „Hrana vie" ca dieta-minune poate fi folosita de oricine, oricand, ea fiind recomandata atat celui sanatos, cat si celui bolnav si utilizata fie pentru prevenire, fie pentru insanatosire. „Hrana vie, fiind lipsita de otravuri, poate vindeca bolile de inima, artritele, pietrele la fiere, bolile de stomac, de intestine sau de piele, tuberculoza, prostata si scleroza", afirma in cartea sa medicul de origine germana. Cura e bazata pe hranirea exclusiva cu cruditati alese, care sa detoxifice corpul si sa-i dea forta. Iata in ce consta aceasta dieta:

  1. Micul dejun: Pentru micul dejun trebuie sa tocati cu rasnita de cafea sau cu un mixer urmatoarele plante (proaspete sau uscate): salvie, cateva boabe de ienupar, pojarnita, barba-ursului, pelinita, cimbru, doua-trei frunze de pelin si coada-soricelului. Dupa ce le-ati maruntit bine amestecati doua lingurite din aceasta compozitie cu o lingura cu seminte de in macinate, o lingura cu tarate de grau, o lingura cu hrisca sau seminte de floarea-soarelui, putin grau, un morcov mic ras, una-doua linguri cu ceapa, doua linguri cu ulei de masline si o lingura cu drojdie. Amestecul se paseaza bine si i se da gust cu putina sare de mare. In loc de ceapa ati putea folosi si o banana strivita. Acesta poate fi inghitit apoi fie cu lapte crud, fie cu o alta bautura. Nu sariti insa peste aceasta masa si respectati intocmai cantitatile! Daca intr-o dimineata, spre exemplu, nu aveti suficient timp de mestecat, luati-va compozitia intr-un borcan si consumati hrana la serviciu. In cazul in care aveti probleme cu constipatia e bine sa adaugati mancarii de dimineata cateva frunze de siminichie.
  2. Pranzul: Pranzul este destul de bogat. Antreul contine salata verde si adaosuri de nuci, plus banane, iar felul principal e format din: una-trei linguri cu uruiala de grau, mei inmuiat in apa, putin hrean ras, ceapa, putina drojdie, sare de mare, mustar si ulei de in. Totul se garniseste cu fructe de coconar, mustar si ardei. Puteti pune si mere rase, miere, stafide sau smantana, dupa gust. Compozitia se ingroasa cu tarate si germeni de grau, iar persoanele care se baloneaza e bine sa manance putin. La desert puteti consuma lapte crud, pepene sau rosii.
  3. Cina: La masa de seara puteti consuma: un cartof mic, crud, fara coaja, amestecat cu o banana strivita si unul-doua mere coapte rase, o lingura cu ulei, o lingurita cu tarate si o lingura cu fructe de coconar sau nuci. In functie de gust, se mai pune o lingurita cu zeama de lamaie si putina uruiala de mei. Pentru un aspect mai placut, puteti orna totul cu felii de banane. In ceea ce priveste desertul, acesta e format din paine necoapta sau lapte crud. In locul acestei cine puteti consuma si nuci, usturoi, curmale sau banane.

Reteta pentru paine necoapta: Daca intregul meniu al acestei cure e format din hrana vie, painea pe care aveti voie sa o mancati seara e bine sa fie preparata tot la rece. Iata de ce aveti nevoie: 500 g uruiala de grau, 500 g uruiala de secara, 200 g stafide negre, o lingura cu ulei, doua linguri cu sare de mare si putin chimion. Totul se pune la inmuiat cu cat mai putina apa, apoi se da prin masina de tocat sau se framanta bine cu mana. Intindeti aluatul foarte subtire (la 4-5 cm grosime) si apoi il dati la uscat. Vara il lasati trei ore la soare, iar iarna il puteti pune deasupra unui calorifer, unde sa nu stea la mai mult de 40 de grade Celsius. Painea are cel mai bun gust cand este inca moale. Se poate pune in pungi si se pastreaza la frigider. In caz contrar, in cateva zile se va acri. Puteti amesteca in aluat si seminte de mac sau chimion, iar in loc de stafide negre si apa folositi sucul de la o rosie sau de la un mar ras.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun pranzul cina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1788 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022755 (s)