News Flash:

Dieta Easy-Fast

14 Noiembrie 2011
2046 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Easy-Fast este mai degraba un nou stil alimentar sanatos, care are la baza preparatele rapide si usoare, ajutandu-ne sa slabim in acelasi timp. De aceea trebuie sa-ti utilezi bucataria cu cateva aparate electrocasnice si ustensile speciale care te vor ajuta sa prepari cele mai sanatoase mancaruri. Vei avea nevoie de un cuptor de gatit electric pe baza de aburi, o tigaie din teflon pentru a gati fara grasimi, un blender, un storcator de fructe si o sticla cu vaporizator pentru ulei.

Alimente permise
In ceea ce priveste alimentatia, dieta se bazeaza in primul rand pe consumul de legume si fructe, branza de vaci degresata, carne de pui, de vita sau peste, maioneza light, mirodenii, otet balsamic si suc proaspat de lamaie.

Alimente interzise
In schimb, trebuie sa elimini definitiv zaharul din alimentatie, dar poti sa-l inlocuiesti cu indulcitori artificiali. Zaharul va trebui eliminat din dieta pentru a obliga organismul sa-si extraga energia din depozitele de grasime. Organismul nostru, fiind lenes, prefera sa foloseasca ca sursa de energie de zaharul pe care-l consumam de obicei. De aceea trebuie obisnuit sa-si procure energia din depozitele de grasime acumulate.

Atentie! Sunt interzise sucurile din magazine, chiar si cele „light".

Dieta va dura doua saptamani, timp in care vei putea slabi 5-6 kilograme. Pe perioada dietei nu uita sa faci cat mai multa miscare si sa bei cel putin doi litri de apa plata pe zi. 

Meniuri zilnice
Iata care va fi meniul tau zilnic in cele doua saptamani de dieta. In functie de preferinta, poti alege una dintre cele trei variante de meniuri zilnice prezentate mai jos.

Varianta 1
Micul dejun: un pahar cu suc natural de lamaie: amesteca intr-un pahar sucul proaspat al unei lamai cu apa plata si zaharina (obligatoriu in fiecare zi), o ceasca cu ceai verde sau o cafea neindulcite sau indulcite artificial, un pahar de iaurt natural degresat, doua felii de paine integrala unse cu un strat foarte subtire de unt. 

Pranz: o portie de 150-200 de grame de peste, pasare sau carne de vita preparate la abur si apa plata sau ceai de plante

Cina: o portie de 200 de grame de legume preparate la abur sau o salata de legume proaspete si apa plata sau ceai verde sau de plante

Gustare: doua felii de sunca si un fruct, la alegere

Important! La doua mese pe saptamana poti consuma si o portie de paste fainoase sau trei cartofi cu condimente, preparati la abur.

Varianta 2
Micul dejun: un bol cu lapte batut amestecat cu 30 de grame de muesli sau branza degresata de vaci cu doua linguri de fulgi de ovaz si o cana cu fructe rosii ori o felie de pepene galben si obligatoriu un pahar cu suc proaspat de lamaie, apa plata si indulcitor artificial.

Pranz: o friptura de vita sau de pui la tigaie cu o portie de fasole verde fiarta la abur, un fruct, la alegere si apa plata sau ceai verde 

Cina: o salata de andive, o omleta din trei oua si apa plata sau ceai de plante

Gustare: doua felii de branza degresata si un fruct, la alegere

Important: La doua mese pe saptamana poti consuma si o portie de paste fainoase sau trei cartofi cu condimente, preparati la abur  

Varianta 3
Micul dejun: o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc proaspat de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, doua oua fierte tare sau prajite in putin ulei de masline si doua felii de sunca presata fara grasime

Pranz: o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc proaspat de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, carne slaba de pui sau peste preparate la aburi sau la gratar, in orice cantitate si un bol cu salata de legume cu condimente, otet balsamic sau suc proaspat de lamaie.

Cina: o jumatate de grapefruit sau un suc de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, carne slaba de pui, de vita sau peste la aburi sau in tigaie in orice cantitate, si legume pe saturate, in stare cruda sau preparate la aburi, in afara de mazare, fasole uscata, porumb sau soia. 

Dupa cina, inainte de culcare se bea un pahar de lapte dulce degresat sau un pahar cu suc de rosii.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta easy-fast alimente permise alimente interzise meniuri zilnice
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1336 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013709 (s)