News Flash:

Dieta din doua in doua ore: slabesti pana la 3 kilograme in doar 4 zile

24 August 2015
1600 Vizualizari | 0 Comentarii
O alta regula de care sa tii cont pe parcursul dietei din doua in doua ore este ca nu trebuie sa te ridici satula de la nicio masa. Cu siguranta vei observa ca te vei simti mai energica dupa masa si ca abdomenul tau nu va mai fi umflat ca alta data. De asemenea, trebuie sa ai grija si la combinatiile alimentare pe care le faci la masa. Spre exemplu, carnea nu ar trebui servita cu cartofi ori orez, ci alaturi de salate fara dressing gras, legume inabusite, in general - garnituri usoare.
Cat timp urmezi dieta din 2 in 2 ore, bazeaza-te pe urmatoarele alimente. Chiar daca nu ai voie sa consumi prea multa mancare la o masa, nu vei simti senzatia de foame de-a lungul zilei, asa ca nu vei manca in exces exact la orele serii, cand ar trebui sa te abtii.
Fructe
Aceasta grupa de alimente este ideala pentru satisfacerea senzatiei de foame, dar si a poftelor pe care le ai intre mesele principale ale zilei. Mineralele, vitaminele si fibrele din compozitia lor sunt esentiale pentru o buna functionare a organismului.
Ce ar trebui sa consumi: mere, pere, portocale, banane, struguri si fructe de padure.
Legume
Si legumele se numara printre alimentele pe care ar trebui sa pui accent in timpul dietei din 2 in 2 ore si nu numai.
Ce ar trebui sa consumi: castraveti, morcovi, telina, ardei, ciuperci, rosii, broccoli si conopida.
Produse lactate
Bogate in proteine si calciu, produsele lactate nu ar trebui sa iti lipseasca din alimentatie, cu atat mai mult daca provin din surse bio.
Ce ar trebui sa consumi: branza de vaci, iaurt si lapte (toate cu continut scazut de grasimi).
Cereale
Alimente de baza intr-o dieta de slabit si nu numai, cerealele ofera o multime de substante importante organismului.
Ce ar trebui sa consumi: fulgi de ovaz, orz, bulgur (grau spart), orez brun, quinoa
Leguminoase
Nu ar trebui sa iti lipseasca din aceasta dieta nici leguminoasele. Ele sunt recunocute pentru faptul ca imbunatatesc digestia si mentin senzatia de satietate mai mult timp.
Ce ar trebui sa consumi: fasole, mazare, soia, naut
Carne si oua
Ultimele, dar nu cele din urma, carnea si ouale sunt alimente care ajuta la mentinerea masei musculare, dar tin si senzatia de foame la distanta.
Ce ar trebui sa consumi: piept de pui si de curcan, peste, albus de ou
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

combinatiile alimentare cartofi orez salate alimente fructe legume
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1871 (s) | 23 queries | Mysql time :0.041585 (s)