News Flash:

Dieta Desire

14 Ianuarie 2012
2170 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Desire este indicata persoanelor care intentioneaza sa slabeasca moderat si pe termen lung. Poate fi reluata sau chiar adoptata ca si mod de viata! Iata in ce consta aceasta dieta:

Luni 
Micul dejun: intr -un vas se pun : 250 mllapte degresat (max 1.8% grasime ) + continutul unei cani de 250ml de cereale + 1 banana mica feliata+ optional cafea sau ceaiverde indulcit cu zaharina. 
Pranz: o portie de supa de legume (sau devarza) gatita fara carne. 
+ 250 gr legume fierte asezonate cu patrunjel (se recomanda fasolea verde , morcovii, rosiile, mazarea etc). 
Cina: carne pui inabusita sau la gratar + salata verde.

Marti 
Micul dejun: 1 felie paine neagra sau graham (preferabil prajita) cu 50 grame branza degresata si frunze salata verde deasupra+ 250ml iaurt dietetic optional cafea sau ceai verde indulcit cu zaharina. 
Pranz: o portie supa de orice tip de legume (varza, salata verde, spanac, etc) + 1 salata marede cruditati sau de fructe. 
Cina: o bucata medie peste slab; ½ grefruit. 

Miercuri 
Micul dejun: o salata mare de fructe ( mere, portocale, grapefruit, banane, porumb) optional cafea sau ceai verde. 
Pranz: o portie supa varza; salata de cartofi cu ridichi, rosii si castraveti. 
Cina: Mamaliguta cu branza degresata si iaurt. 

Joi 
Micul dejun: O felie paine graham + doua felii sunca slaba + 1 rosie + un fruct 
Optional cafea sau ceai verde 
Pranz: supa de legume, mancarica din orez nedecorticat fiert cu morcovi fierti + satata din 1 rosie + un castravete. 
Cina: satata de cruditati compusa din: morcovi + mere + telina 

Vineri 
Micul dejun: intr -un vas se pun : 250 ml lapte degresat (max 1.8% grasime ) + continutul uneicani de 250ml de cereale + 1 banana mica feliata+ optional cafea sau ceai verde indulcit cu zaharina. 
Pranz: supa de varza; salata compusa din ciuperci inabusite + salata verde cu rosii + un grapefruit sau 80 gram ananas 
Cina: castraveti feliati subtire, iaurt dietetic si salata verde (compozitia trebuie sa fie aproape lichida) 

Sambata 
Mic dejun: o felie de paine prajita cu miere si o cana de lapte foarte slab; optional cafea sau ceai verde 
Pranz: supa de pui cu morcovi; orez fiert nedecorticat cu piept de pui si cu rosii 
Cina: o salata din citrice: grapefruit, ananas, portocale.

Duminica 
Mic dejun: din 2 oua omleta cu legume cu foarte foarte putin ulei optional cafea sau ceai verde 
Pranz: supa de legume; salata de cartofi cu putina sunca + salata de varza + marar. 
Cina: salata de fructe. 

Observatii 
1. Pe parcursul zilei se beau in total 4 cani de ceai verde (daca la dejun se consuma 1 cana ramane sa mai beti 3 cani). Ultima cana trebuie consumata inainte de ora 16 altfel provoaca insomnii.

2. Se mai consuma minimum 1 litru de apa plata (preferabil 2 litrii). Nu se consuma alte bauturi alcoolice sau nealcolice. 

3. Nu se consuma dulciuri sub nici o forma. Daca se doreste desert, singurul care este permis: batonul de cereale Nestle Fitness care are doar 89 kcal, sau mere ori morcovi feliati (cantitate  moderata). 

4. Cina se recomanda a fi luata la ora 18 maxim 19. Dupa aceea se recomanda doar apa plata. Incercati sa va abtineri de la gustarile nocturne chiar daca ar fi slabe caloric. 

5. In urmatoarea saptamana dieta se reia schimband meniul pe zile in orice ordine doriti dumneavoastra. 

6. Pe tot parcursul regimului se incepe ziua cu un pahar de apa plata + intinderi de inviorare + abdomene cat incape. Abia apoi se serveste micul dejun. Se stie ca apa plata "spala" rezidurile stomacale care au fermentat peste noapte.

7. Abdomenele matinale ard foate bine grasimile depozitate pe talie. 

8. Faceti o pauza de 5 minute la fiecare ora pentru mici intinderi. Mai ales daca consumati apa plata si ceai veti merge des la toaleta.

9. Seara dupa ora 18 mergeti la aerobic sau la sala. Pentru persoanele dinamice, alergarea este foarte potrivita. Cam 40 minute de alergare consuma 400kcal; 1 ora aerobic consuma cam 300kcal. 

10. Nu cedati in fata tentatiilor culinare.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta desire luni marti miercuri joi vineri sambata duminica observatii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1475 (s) | 36 queries | Mysql time :0.018525 (s)